網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月16日 星期六

【難聽到出汁】Twins個唱DVD喪執音 機械人聲《風箏與風》笑到噴 __,Twins,

Twins成軍逾15年,舞藝非凡,唱功就……其實嚴格而言,舞藝都係一時時,有時齊有時唔齊,因為佢哋真係太忙。就嚟16年喇,Twins嘅歌,陪著大家長大,陪住大家暗戀女校男生,又陪住大家失戀眼紅紅坐到下一站天后。係嘅,雖然唱live會唔夠氣會走音,「兒歌」又OK洗腦,但那確是陪著大家長大的集體回憶。「我(我諗包括埋大部份人)由Twins出道到依家已經習慣咗佢哋把『類似』、『就快』走音聲,呢把聲都係T ...




其他影片:>>






Twins成軍逾15年,舞藝非凡,唱功就……其實嚴格而言,舞藝都係一時時,有時齊有時唔齊,因為佢哋真係太忙。就嚟16年喇,Twins嘅歌,陪著大家長大,陪住大家暗戀女校男生,又陪住大家失戀眼紅紅坐到下一站天后。係嘅,雖然唱live會唔夠氣會走音,「兒歌」又OK洗腦,但那確是陪著大家長大的集體回憶。「我(我諗包括埋大部份人)由Twins出道到依家已經習慣咗佢哋把『類似』、『就快』走音聲,呢把聲都係Twins陪我哋成長嘅一部份。」今年初Twins紅館舉行跨年個唱,難免有負評,但確實見到兩人進步好多(話晒成軍十幾年喎…),無論舞台、唱功都明顯下過苦功,fb上也見到不少網民出post同Twins講多謝。有人直頭話:「現場睇嗰陣我覺得自己返番去16歲。」咁如果Twins好完美咁唱live,一粒音都唔走,你覺得點?Twins唔走音,不是夢。多得瓊Jer開po,原來Twins出咗隻《TWINS LOL LIVE IN HK》 (3DVD + 2CD),收錄Twins今年初跨年紅館個唱歌曲。叫得做live,演唱會原聲專輯,如果你決定買(iTunes、KKBOX同Moov都有),你肯肯定已經做好了心理準備,就係唔夠氣、甩嘴、入錯key,走音。但,一聽之下,竟然冇。真係原聲?瓊Jer話,最大問題係,英皇將阿Sa同阿嬌演唱會啲聲,autotune到「不似人形(聲?)」,特別《風箏與風》,直情係執到好似機械人聲咁。瓊Jer比喻係,好似AlphaGo同快譯通合唱緊咁……Fans鬧是常識吧。但又唔係碟內首首歌都出事嘅,只係慢歌最為明顯,例如《戀愛大過天》。《風箏與風》喺演唱會原聲專輯裡面被執到似機械人聲,《TGIF》就真係極有CD質素。《丟架》仍然聽到噴咪同換氣聲,但肯肯定唔係原聲。網民紛紛鬧爆:

「我等咗四個月,你俾啲咁嘅聲我?大合唱呢?新版女校男生呢?原音呢?完全係兩個機械人咁。雖然無論點差都會買,但請別敷衍我們的真心。」

「咩料啊,知唔知咩係live啊? 好難聽啊執到咁!」

「機械人tune聼得我好不舒服啊~~而且大合唱是精髓!製作人可以炒掉了!」

「修完之後真係好難聽,明明現場睇唱得好好。」

「個演唱會完結後睇咗嘅人都讚,首首歌都萬人大合唱,加埋Twins把聲真係天衣無縫,係大家嘅童年回憶。但係EEG就將最精彩最正嘅part cut晒。把聲執到唔知想點,今次EEG擺明倒Twins米啫!」有人直頭話好似初音……想聽下真正live同「演唱會原聲專輯」有幾唔同,去片。

至於兩人回應,詳見另文。


鍾意就快D Share啦!