網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月16日 星期六

男友人搭膊頭 周美欣嚇到彈開兼嗌死開 __,周美欣,

周美欣呢個試範就啱晒,遇到有唔想要嘅身體接觸就要嗌「唔好」。又嚟一單夜蒲,大概凌晨點零鐘,周美欣同大班男女友人,喺中環安慶大廈行出嚟。一身熱褲青春打扮嘅周美欣,同同行女友人相當好傾,而佢嘅一雙修長美腿,亦都相當亮眼,為漆黑嘅中環添咗陣陣亮光...對唔住,有啲誇咗。表現誇張級抗拒一行人原本邊行邊笑邊玩,不過突然間,有個男仔喺周美欣後面伸出友誼之手,搭住周美欣膊頭向前行。其實照睇個男仔嘅舉動冇乜特別, ...


周美欣呢個試範就啱晒,遇到有唔想要嘅身體接觸就要嗌「唔好」。

又嚟一單夜蒲,大概凌晨點零鐘,周美欣同大班男女友人,喺中環安慶大廈行出嚟。一身熱褲青春打扮嘅周美欣,同同行女友人相當好傾,而佢嘅一雙修長美腿,亦都相當亮眼,為漆黑嘅中環添咗陣陣亮光...對唔住,有啲誇咗。

表現誇張級抗拒

一行人原本邊行邊笑邊玩,不過突然間,有個男仔喺周美欣後面伸出友誼之手,搭住周美欣膊頭向前行。其實照睇個男仔嘅舉動冇乜特別,個態度亦都幾Friendly,不過周美欣就似乎唔多受落,喺男友人伸出友誼之手嘅時候,佢已經縮頭縮頸周身唔自在,之後佢以光速彈開,用膊頭...係,的確係用膊頭,仲要係一個郁得好勁嘅膊頭,揈甩咗男友人對手,然後再高聲拋下一句:「死開啦你!」以為咁樣已經好激?未算!周美欣極速彈開成功甩身之後,再擰轉頭對個男友人講:「你唔好行埋嚟!」到底佢哋係只係玩吓,定還是周美欣對個男仔真係有咁厭惡呢?確實係不得而知嘅。

之後周美欣就同班Friend,齊齊搭的士分批離開喇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!