掃呢頁CODE去手機

2016年4月19日 星期二

咁唔畀面?黃宗澤對住全裸方皓玟冇反應 __,方皓玟,黃宗澤,

方皓玟同黃宗澤現實入面嘅對答咁爆笑,相當戲入面一定好多火花。藝人黃宗澤(Bosco)、方皓玟(Charmaine)、徐子珊、金剛及吳業坤等於九龍灣,出席電影《刑警兄弟》首映。適逢正日26歲生日的吳業坤,獲邀上台與即將牛一的Charmaine齊齊切蛋糕慶生。Charmaine以露肩及露背打扮性感現身,談到其戲中有全裸鏡頭,拍檔Bosco即大讚其身材好:「正呀,我未見過咁性感嘅方皓玟,佢心口嘅傷口(意 ...


方皓玟同黃宗澤現實入面嘅對答咁爆笑,相當戲入面一定好多火花。

藝人黃宗澤(Bosco)、方皓玟(Charmaine)、徐子珊、金剛及吳業坤等於九龍灣,出席電影《刑警兄弟》首映。適逢正日26歲生日的吳業坤,獲邀上台與即將牛一的Charmaine齊齊切蛋糕慶生。

Charmaine以露肩及露背打扮性感現身,談到其戲中有全裸鏡頭,拍檔Bosco即大讚其身材好:「正呀,我未見過咁性感嘅方皓玟,佢心口嘅傷口(意指事業線)好深!」問他面對全裸的Charmaine,有否生理反應,Bosco笑住否認:「咁又冇動L!」

床上戲冇料到

Charmaine則笑言已為該場全裸戲打底兼打格:「上下打晒底,再打埋格仔,所以冇嘢睇!」她笑言與電力十足的Bosco對戲,緊張到出汗。問到二人是否有更激情鏡頭,Charmaine笑稱有床上戲,但僅獲對方錫額頭。Bosco則補充道:「雖然劇情好爆,但我哋嘅愛係好含蓄㗎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!