掃呢頁CODE去手機

2016年4月19日 星期二

對靚仔麻木咗!單身劉心悠考慮將來領養 __,心悠,劉心悠,

女神冇人鍾意?講唔過去喎!35歲劉心悠在旺角出席奇華嫁喜禮餅活動,她在新一輯廣告中與型男Adam有不少親密鏡頭,活動中劉心悠與Adam大跳華爾茲,又攬到實及面貼面進行遊戲,心悠害羞得面紅耳赤,她接受訪問說:「因為跳舞個人熱,同埋自己都好容易面紅,可能新陳代謝快。」唔覺欠缺吸引力自言沒有拖拍的劉心悠,工作上經常與靚仔合作,可惜卻一直未有撻着機會,心悠笑說:「係呀,我好幸運出道以來同好多靚仔合作過,可 ...


女神冇人鍾意?講唔過去喎!

35歲劉心悠在旺角出席奇華嫁喜禮餅活動,她在新一輯廣告中與型男Adam有不少親密鏡頭,活動中劉心悠與Adam大跳華爾茲,又攬到實及面貼面進行遊戲,心悠害羞得面紅耳赤,她接受訪問說:「因為跳舞個人熱,同埋自己都好容易面紅,可能新陳代謝快。」

唔覺欠缺吸引力

自言沒有拖拍的劉心悠,工作上經常與靚仔合作,可惜卻一直未有撻着機會,心悠笑說:「係呀,我好幸運出道以來同好多靚仔合作過,可能感觀麻痹咗、麻木咗,覺得見到靚仔係好自然嘅事。(有冇同拍檔撻着過?)冇呀,大家都好專業,同埋好多對手都結咗婚。(有冇懷疑過自己吸引力?)唔會,可能係對方吸引唔到我,或者係我條件吸引唔到對方啫。」

半年內唔諗拍拖

問到她是否要求過高?心悠謂:「唔係,反而外表唔重要,開工成日都見到靚仔,自己會鍾意一啲型格啲或者係有才能,好似識煮嘢食,因為我真係唔識煮嘢食。(會唔會學煮嘢食?)要等我遇到啱先會去學,咁會幾sweet,如果唔係好似變成理所當然。(有冇拍拖?)冇,半年內都唔諗,因為要拍戲。(有冇諗過生BB?)如果真係冇結婚、冇拖拍,將來都會考慮領養BB。(唔結婚都可以生BB?)係呀,不過都希望遇到個同我生嘅人,睇緣份啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!