掃呢頁CODE去手機

2016年4月19日 星期二

ViuTV爆周永恒睇晒成個節目先播出街 __,周永恒,ViuTV,Viu,

呢單嘢,簡直係羅生門。周永恒在社交網指ViuTV節目《晚吹-總有一隻係左近》「貨不對辦」,原本對他指主題是「人性黑暗面」,但最後竟變了「賤格」,並以中伏來形容今次情況。對Roy指責感不解記者就周永恒種種言論向ViuTV查詢,ViuTV發言人王小姐回應:「TalkShow一定唔會有一個完整版本嘅稿,只會有一啲簡單嘅初稿,而節目最初嘅題目係『人性黑暗面』,而之後再有一啲其他嘅題目係『賤格』,所有題目, ...


呢單嘢,簡直係羅生門。

周永恒在社交網指ViuTV節目《晚吹-總有一隻係左近》「貨不對辦」,原本對他指主題是「人性黑暗面」,但最後竟變了「賤格」,並以中伏來形容今次情況。

對Roy指責感不解

記者就周永恒種種言論向ViuTV查詢,ViuTV發言人王小姐回應:「TalkShow一定唔會有一個完整版本嘅稿,只會有一啲簡單嘅初稿,而節目最初嘅題目係『人性黑暗面』,而之後再有一啲其他嘅題目係『賤格』,所有題目,周永恒錄影前都已經好清楚,所以佢話唔知有『賤格』呢個題目,我哋都唔明白點解佢咁講。」

談到該節目有播放有關周永恒不滿節目內容而離場的片段,問到相關片段是否在周永恒不知情的情況下播了出街?王小姐表示:「當製作部剪輯好個完整節目之後,都有邀請佢上嚟睇,佢睇完整個節目(包括拂袖離去的一段)之後,仲話好好,亦答應着番當日嘅衫幫我哋補拍一個事後感想。如果當時佢有反映自己嘅唔開心,我哋會尊重嘉賓嘅意思。」

再談到周永恒發脾氣離座,有指主持一度叫「再roll機」,令周永恒發脾氣的片段全程被錄低,問到究竟周永恒當時知不知道繼續錄影中?王小姐說:「其實每位上嚟真人騷嘅嘉賓,我哋都會同佢哋講,我哋會將佢哋最真實嘅一面呈現,所以,當時我哋喺Keep住Roll機,而唔係再Roll機,當時周永恒都知道係錄緊嘅,好似頭先所講,佢喺節目出街前已經睇咗個節目完整版,清楚晒成件事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!