掃呢頁CODE去手機

2016年4月26日 星期二

陳婉衡林芊妤晒火辣比堅尼益網民 __,林芊妤,陳婉衡,

陳婉衡(左)同林芊妤大晒噴血比堅尼。夏天為大地帶嚟美腿之餘,仲成功帶動埋網上各個社交平台嘅晒泳裝洗板潮!氣溫一升,唔少女星都以三點式上陣,喺沙灘泳池邊大曬日光浴兼影沙龍,一向為有料之人嘅藝人陳婉衡(Alycia)同林芊妤(Coffee)都分別喺網上晒出誘人泳衣照,向網民大派福利!對陽光與海灘念念不忘早前到咗泰國外遊嘅Alycia至今似乎仍對布吉嘅陽光與海灘念念不忘,再度喺IG放相晒BODY,仲發文 ...


陳婉衡(左)同林芊妤大晒噴血比堅尼。

夏天為大地帶嚟美腿之餘,仲成功帶動埋網上各個社交平台嘅晒泳裝洗板潮!氣溫一升,唔少女星都以三點式上陣,喺沙灘泳池邊大曬日光浴兼影沙龍,一向為有料之人嘅藝人陳婉衡(Alycia)同林芊妤(Coffee)都分別喺網上晒出誘人泳衣照,向網民大派福利!

對陽光與海灘念念不忘

早前到咗泰國外遊嘅Alycia至今似乎仍對布吉嘅陽光與海灘念念不忘,再度喺IG放相晒BODY,仲發文話「還佢太陽」:「Gimme back the sunnnnn!」不過好在佢準備充足帶咗幾套BIKINI替換,就算晒多幾次都仲未睇厭!

而Coffee就圖文不符咁係張性感相下面寫咗一大段禪理:「這世上總會有人比你好、比你幸福、比你強,而我們需要的只是和昨天的自己比賽,今天的你要比昨天的你活得更幸福、更健康、更快樂。願你們愉快渡(度)過每一天。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!