掃呢頁CODE去手機

2016年4月26日 星期二

謝霆鋒否認同王菲結婚:唔答都唔得! __,霆鋒,王菲,謝霆鋒,

謝霆鋒否認同王菲結婚。謝霆鋒、韓星鄭容和、葛優、衛詩雅、白冰、唐嫣等云集佛山,出席新片《鋒味江湖之決戰食神》開鏡,期間霆鋒推出自家曲奇店傅師炮製的乳豬型蛋榚,即場向葛優拜師,葛優試食蛋榚後大讚味道一流﹗拜神儀式上,鄭容和不懂上香,最終由霆鋒及導演葉偉民負責幫忙插香,而一身西裝打扮的鄭容和則熱到不停抹汗。事後霆鋒孖住衛詩雅受訪,當問到會否邊拍戲邊下廚時,他笑謂:「戲入面每道菜我都有份研法嘅,啲拍檔都 ...


謝霆鋒否認同王菲結婚。

謝霆鋒、韓星鄭容和、葛優、衛詩雅、白冰、唐嫣等云集佛山,出席新片《鋒味江湖之決戰食神》開鏡,期間霆鋒推出自家曲奇店傅師炮製的乳豬型蛋榚,即場向葛優拜師,葛優試食蛋榚後大讚味道一流﹗拜神儀式上,鄭容和不懂上香,最終由霆鋒及導演葉偉民負責幫忙插香,而一身西裝打扮的鄭容和則熱到不停抹汗。

事後霆鋒孖住衛詩雅受訪,當問到會否邊拍戲邊下廚時,他笑謂:「戲入面每道菜我都有份研法嘅,啲拍檔都會當白老鼠試食。(今次拍戲唔使Chok?)唔知,可能我點做你都話我Chok呢。」今次霆鋒扮演大排檔廚師,有記者笑問他會否脫衣煮餸?他答:「唔會,最緊要睇落衞生嘛。」而講前妻和兩個兒子的事,霆鋒一概不回應。

而講到王菲的囡囡竇靖童出碟,問到他有沒有聽她的歌?霆鋒表示:「有。(唱得好過你?)咁又有幾難呢?(同王菲結婚?)唔係,唔答都唔得喇。」

衛詩雅則大讚霆鋒手力勁:「佢可以單手拋鑊,我就雙手都舉唔起。」由於有試食「霆鋒出品」,她指自己擔心會胖,每天收工返酒店都會做運動。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!