網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月5日 星期二

岑日珈晒三色鑽石鈪 自爆有人追 __,岑日珈,

岑日珈又是係咁晒晒晒喇!next1/1pre先晒過百萬保母車。next1/1pre再去食好東西。next1/1pre又有閃爆三色鑽石鈪。next1/1pre閃到呢!next1/1pre岑日珈就話有人追緊。next1/1pre歌手岑日珈(Angie)近日在社交網放上經理人公司送贈掛上其英文名「ANGIEBB」車牌的過百萬保母車照片,再上載於高級餐廳的美食相,之後又見她大晒金銀銅鑽石手鈪,並留言:「一 ...


岑日珈又是係咁晒晒晒喇!

next 1/1 pre

先晒過百萬保母車。

next 1/1 pre

再去食好東西。

next 1/1 pre

又有閃爆三色鑽石鈪。

next 1/1 pre

閃到呢!

next 1/1 pre

岑日珈就話有人追緊。

next 1/1 pre

歌手岑日珈(Angie)近日在社交網放上經理人公司送贈掛上其英文名「ANGIE BB」車牌的過百萬保母車照片,再上載於高級餐廳的美食相,之後又見她大晒金銀銅鑽石手鈪,並留言:「一次過滿足晒三個願望。」似在炫富。

Angie在電話中承認追求者送她三色鑽石手鈪及鮮花,曾被拍到與Uncle食飯的她坦言不擔心遭人誤會「被包養」,她說:「有人追係好事,證明有桃花運。(係嗰個Uncle送?)唔係,係圈外人。(有機會發展?)有好感,有機會嘅,不過要了解多啲先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!