網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月11日 星期一

黎明潮變蝙蝠俠 糾正網民謬誤 __,蝙蝠俠,黎明,

黎明化身蝙蝠俠,回答網民對於佢嘅4D演唱會問題。天王黎明(Leon)即將喺月尾於中環海濱摩天輪旁邊舉行演唱會,而勇於嘗試嘅Leon,今次仲配合高科技4D製作,令大家睇得開心玩得開心!不過最近成日玩Facebook嘅Leon,今日就甫咗段片係佢化身蝙蝠俠嘅,仲話有好多人對呢個演唱會出現種種誤會。Leon喺片中話有人以為演唱會喺室外,仲問佢需唔需要擔遮睇,而Leon就解釋話:「我要重覆好多次,我嘅演唱 ...


黎明化身蝙蝠俠,回答網民對於佢嘅4D演唱會問題。

天王黎明(Leon)即將喺月尾於中環海濱摩天輪旁邊舉行演唱會,而勇於嘗試嘅Leon,今次仲配合高科技4D製作,令大家睇得開心玩得開心!不過最近成日玩Facebook嘅Leon,今日就甫咗段片係佢化身蝙蝠俠嘅,仲話有好多人對呢個演唱會出現種種誤會。

Leon喺片中話有人以為演唱會喺室外,仲問佢需唔需要擔遮睇,而Leon就解釋話:「我要重覆好多次,我嘅演唱會係室內,只不過係搭一個新嘅場,OK?新嘅場入面係有冷氣,有冷氣!唔係冇冷氣嘅!!」此外Leon又再解釋話,會場係有座位,仲唔太耐煩咁話:「係有得坐㗎!坐㗎!OK?」

貼文一出,唔少網民大讚Leon幾可愛:「黎明好細心但又好攪(搞)笑…實在太Cute喇!」而亦有人「玩嘢」咁問:「 哈哈 我明白了,唔洗(使)拎遮,有冷氣,有櫈坐,但甘(咁)即係洗(使)唔洗(使)帶定蚊怕水同著(着)淺色既(嘅)長袖衫?」

之後,黎明再一輪嘴係咁講話自己嘅演唱會乜鬼都有,仲話除咗唔可以瞓覺之外,乜都做得,玩到咁大?到時真係有人做出位嘢,黎明你就頭痕喇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!