網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月8日 星期日

邵珮詩孖46歲靚媽出活動 十足兩姊妹! __,邵珮詩,

兩母女都咁靚呀!藝人黎耀祥、湯盈盈及邵珮詩等,出席《愛·回家之八時入席》母親節活動。邵珮詩孖住46歲的邵媽媽現身,兩母女儼如兩姐妹,邵珮詩笑謂:「同佢去賭場,人哋淨係查佢身份證。去年佢唔喺香港,冇得慶祝母親節,今年諗住補番數,會帶佢去買首飾,希望5,000蚊OK啦。」邵媽媽聞言即答:「佢平時好乖,唔使特別買禮物,心意嚟啫。」最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新最好玩娛樂節目,除了早前推出的特備 ...


兩母女都咁靚呀!藝人黎耀祥、湯盈盈及邵珮詩等,出席《愛·回家之八時入席》母親節活動。邵珮詩孖住46歲的邵媽媽現身,兩母女儼如兩姐妹,邵珮詩笑謂:「同佢去賭場,人哋淨係查佢身份證。去年佢唔喺香港,冇得慶祝母親節,今年諗住補番數,會帶佢去買首飾,希望5,000蚊OK啦。」邵媽媽聞言即答:「佢平時好乖,唔使特別買禮物,心意嚟啫。」
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!