網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月8日 星期日

湯盈盈隱退宣言:唔想錯過小朋友成長 __,盈盈,湯盈盈,

湯盈盈話拍埋呢套劇要休息吓,想多啲時間陪小朋友。藝人黎耀祥、湯盈盈及邵珮詩等,出席《愛·回家之八時入席》母親節活動,一眾演員台上表演魔術,又向觀眾大派鮮花。盈盈受訪期間突爆「隱退宣言」謂:「做埋呢個劇,我應該會休息幾年,因為唔想錯過小朋友成長點滴,我要睇功課同做司機送返學。依家係workingmother,遲啲要老公申請附屬卡畀我。(諗住再生?)都諗緊㗎,因為小朋友好得意。我細女7個月大,有日我返 ...


湯盈盈話拍埋呢套劇要休息吓,想多啲時間陪小朋友。

藝人黎耀祥、湯盈盈及邵珮詩等,出席《愛·回家之八時入席》母親節活動,一眾演員台上表演魔術,又向觀眾大派鮮花。盈盈受訪期間突爆「隱退宣言」謂:「做埋呢個劇,我應該會休息幾年,因為唔想錯過小朋友成長點滴,我要睇功課同做司機送返學。依家係working mother,遲啲要老公申請附屬卡畀我。(諗住再生?)都諗緊㗎,因為小朋友好得意。我細女7個月大,有日我返屋企佢伸手要我抱,冧晒!」她打趣老公錢嘉樂唔浪漫,拍拖至今送花次數「5隻手指數得晒」:「所以母親節唔會有驚喜,平時我會自己買禮物,畀番張單佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!