掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

為坤哥整蛋糕整到喊 Aka: 我唔係拜金女! __,坤哥,Aka,吳業坤,

為坤哥整蛋糕整到喊Aka:我唔係拜金女!4,991views│2016年05月18日Aka喺森美節目入面大談感情事,暗示自己被坤哥飛,分手後一段時間,每晚眼光光到凌晨五點幾,滿腦問號瞓唔到。「係唯一一次咁傷心,之前嗰啲拍拖分手,我完全無事,但呢個(坤哥)係我真係好鍾意!」被追問點解咁鍾意對方時,Aka說:「唔知點解,可能佢好可愛,肥肥哋,戴眼鏡,好可愛!」上週六(五月十四日),SuperGirls ...






  • 其他影片:>>






  • 為坤哥整蛋糕整到喊 Aka: 我唔係拜金女!
  • 4,991 views│2016年05月18日
  • Aka喺森美節目入面大談感情事,暗示自己被坤哥飛,分手後一段時間,每晚眼光光到凌晨五點幾,滿腦問號瞓唔到。

    「係唯一一次咁傷心,之前嗰啲拍拖分手,我完全無事,但呢個( 坤哥)係我真係好鍾意!」被追問點解咁鍾意對方時,Aka說:「唔知點解,可能佢好可愛,肥肥哋,戴眼鏡,好可愛!」上週六( 五月十四日),Super Girls於銅鑼灣出席新歌《有事發生》MV首播會, 問到Aka在訪問中提到自己慘被拋棄經歷,所指是否坤哥?「咁耐嘅事,我唔記得喇!( 你嘅形容同坤哥好脗合喎)我諗唔講呢樣喇!( 佢話因為自己窮先唔可以同你拍拖)其實我想講,呢個講法係好冤枉!識我嘅都知,我一直一直都唔係嗰啲貪錢買名牌嘅人!我知道坤哥而家事業好好,咁你( 指坤哥)繼續努力啦,我都戥佢開心,我自己都會努力!」Aka說。

    鍾意就快D Share啦!