掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

大把私己 王維基老婆過億物業揸手 __,王維基,

大把私己王維基老婆過億物業揸手5,026views│2016年05月18日雖然被「處理婚姻」,但王維基老婆Helen未驚過,事關她是投資高手,私己豐厚,現時有過億物業揸手!Helen是王維基背後的女人,性格低調,平日主要睇住頭家。但她投資好有眼光,買賣物業不多,但手上三個豪宅已令她進帳過億。她跟王維基由加拿大返港,搞電訊公司賺到第一桶金後,以三千九百多萬購入馬己仙峽道嘉樂苑,現已升值至一億二千多萬 ...






  • 其他影片:>>






  • 大把私己 王維基老婆過億物業揸手
  • 5,026 views│2016年05月18日
  • 雖然被「處理婚姻」,但王維基老婆Helen未驚過,事關她是投資高手,私己豐厚,現時有過億物業揸手!

    Helen是王維基背後的女人,性格低調,平日主要睇住頭家。但她投資好有眼光,買賣物業不多,但手上三個豪宅已令她進帳過億。她跟王維基由加拿大返港,搞電訊公司賺到第一桶金後,以三千九百多萬購入馬己仙峽道嘉樂苑,現已升值至一億二千多萬。

    之後她以一千六百多萬購入西半山輝煌豪園,現市值約二千萬。而年前以近六百萬購入的馬鞍山聽濤雅苑,亦已升值至九百萬。

    鍾意就快D Share啦!