掃呢頁CODE去手機

2016年5月18日 星期三

甩拖雙滿月 鄧麗欣忘情拍打戲周身傷 __,鄧麗欣,

鄧麗欣話事業為先,拍打戲搞到周身傷。藝人鄧麗欣(Stephy)與方力申分手後全力投入工作,於九龍灣出席動畫片首映禮活動時,表示並非首次為動畫配音,今次配音情緒起伏較大,她說:「前嗰part溫柔啲,似自己,後面嗰part就爆嬲,可以發洩吓啲情緒!」被問到新片是分手後配音嗎?鄧麗欣聞言一面尷尬,回答是最近之事,亦即動畫配音分手後進行。「冇諗呢啲嘢!」鄧麗欣與方力申於3月中宣布分手,至今已過「雙滿月」, ...


鄧麗欣話事業為先,拍打戲搞到周身傷。

藝人鄧麗欣(Stephy)與方力申分手後全力投入工作,於九龍灣出席動畫片首映禮活動時,表示並非首次為動畫配音,今次配音情緒起伏較大,她說:「前嗰part溫柔啲,似自己,後面嗰part就爆嬲,可以發洩吓啲情緒!」被問到新片是分手後配音嗎?鄧麗欣聞言一面尷尬,回答是最近之事,亦即動畫配音分手後進行。

「冇諗呢啲嘢!」

鄧麗欣與方力申於3月中宣布分手,至今已過「雙滿月」,早前方力申指身邊有不少朋友介紹女仔給他認識,鄧麗欣被問可有朋友介紹男仔給她認識?她說:「冇喎!(姊妹都冇介紹?)佢哋都唔理我,冇刻意。(因為多人追?)冇,冇諗呢啲嘢,拍完呢部都繼續拍另一部,依家工作行先!」

手腳背脊受傷

而每當記者問及鄧麗欣感情生活時,即有工作人員護駕,「提醒」記者發問關於電影問題,鄧麗欣亦扯開話題,表示最近拍完一部電影,角色較懸疑,且有打鬥戲,她說:「前日打到背脊瘀咗,手腳傷同酸軟,拍緊(戲)嗰陣,度門爆咗,玻璃擦傷手。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!