網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月23日 星期一

【爆相爆片】同麥秋成梅窩拍拖 蔡思貝當男友面呻窮 __,麥秋成,蔡思貝,

港姐蔡思貝同男友麥秋成拍拖雖然係公開秘密,但兩人每次出街都好鬼謹慎,噚日就搭船到離島梅窩遠離人群,不過依然被本報讀者Mary「爆相」捕獲,Mary接受訪問話下晝大約4點幾,喺梅窩嘅銀礦灣度假酒店見到蔡思貝同男友等一行四人hightea,同行女友人就係巨聲幫何雁詩。Mary坐喺蔡思貝附近嘅餐枱,由於酒店環境好清靜,佢大爆聽到蔡思貝埋單時竟然呻窮話冇錢:「我見到蔡思貝食咗碗米粉,佢哋仲叫咗一啲點心、炸 ...




其他影片:>>






港姐蔡思貝同男友麥秋成拍拖雖然係公開秘密,但兩人每次出街都好鬼謹慎,噚日就搭船到離島梅窩遠離人群,不過依然被本報讀者Mary「爆相」捕獲,Mary接受訪問話下晝大約4點幾,喺梅窩嘅銀礦灣度假酒店見到蔡思貝同男友等一行四人high tea,同行女友人就係巨聲幫何雁詩。Mary坐喺蔡思貝附近嘅餐枱,由於酒店環境好清靜,佢大爆聽到蔡思貝埋單時竟然呻窮話冇錢:「我見到蔡思貝食咗碗米粉,佢哋仲叫咗一啲點心、炸雞翼,埋單500幾蚊,但聽到蔡思貝好大聲話:『我冇錢噃!』同枱着藍色衫嘅係歌手張子丰,佢就攞咗120蚊出嚟,麥秋成見女朋友話冇錢,都攞咗300蚊畀埋女友嗰份,何雁詩就攞張500蚊紙,最後佢哋都係AA制,好肉酸囉!」問到蔡思貝話冇錢係咪語氣講笑咋?Mary就反駁:「唔係講笑,佢好認真㗎!」出身小康之家嘅蔡思貝雖然貴為港姐亞軍,但大台份人工有幾好真係眾所周知!估唔到佢公然話自己冇錢,除咗堅呻窮之外,唔知係咪都想嗲吓男友請食tea呢!Mary仲話蔡思貝呢日冇化妝,唔係好多人認到佢,其間佢同何雁詩行去洗手間時,有食客認出蔡思貝同佢say hi:「點知蔡思貝掂行掂過好鬼寸,完全唔理人,好似覺得自己係一姐咁行過,反而何雁詩就有少少笑容囉!」其他人知道佢係蔡思貝,仲話:「唔係呀,咁醜樣都攞到冠軍。」佢哋埋單之後就行去碼頭方向,全程都冇拖手好小心。

(圖片由讀者Mary提供) 蔡思貝同男友麥秋成、何雁詩同歌手張子丰,去咗梅窩 (圖片由讀者Mary提供) (圖片由讀者Mary提供)

鍾意就快D Share啦!