掃呢頁CODE去手機

2016年5月26日 星期四

【老公陪巨胸熟女旅行?】人妻杏兒反擊:人哋都有老公㗎! __,杏兒,胡杏兒,

胡杏兒同老公PhilipLee(李乘德)喺舊年結咗婚,去完一個悠長嘅蜜月之旅之後,即刻投入工作,0依家又喺無錫拍劇,之後又要去上海做舞台劇,不過杏兒爭取時間同老公Philip見面。早排Philip喺igpost咗啲去台灣參加朋友婚禮兼放天燈嘅相,跟住仲post咗條老婆大人突襲婚宴送驚喜嘅片,嗰陣唔單止現場有唔少人哄,網上有好多人share條片添!估唔到呢件事竟然仲有下文!今日有周刊報道話,原來杏兒 ...


胡杏兒同老公Philip Lee(李乘德)喺舊年結咗婚,去完一個悠長嘅蜜月之旅之後,即刻投入工作,0依家又喺無錫拍劇,之後又要去上海做舞台劇,不過杏兒爭取時間同老公Philip見面。早排Philip喺ig post咗啲去台灣參加朋友婚禮兼放天燈嘅相,跟住仲post咗條老婆大人突襲婚宴送驚喜嘅片,嗰陣唔單止現場有唔少人哄,網上有好多人share條片添!估唔到呢件事竟然仲有下文!今日有周刊報道話,原來杏兒當日突襲係因為發現同行有一個富貴巨乳台女Joy做導遊,搞到杏兒好不安,所以犧牲休息時間,飛咗去台灣。身在無錫嘅杏兒,今朝接受《蘋果》訪問,佢話:「佢哋係一大班人去台灣出席朋友嘅婚禮,好明顯佢哋係成班朋友一齊去玩,唔需要太多回應同解釋咁多。Joy係我哋嘅好朋友,人哋都有老公,所以唔好亂咁寫。」講到嗰條突襲婚宴嘅片,杏兒話:「本身我都要去呢個婚禮,只係咁啱要做嘢,我哋唔會因為擔心會有啲乜嘢新聞而唔去做啲想做嘅嘢,不過冇諗過我老公會擺段片上網,總之我哋都唔會理咁多呢啲嘢!」至於佢老公Philip亦於ig貼一行人大合照澄清,仲話杏兒同Joy亦是老友,所以見到段報道之後都忍唔住大笑。最後Philip寫道:「On my side don't worry I will stay strong and not let this affect me or my friendships。」

咦咦。咁就代表兩人蜜遊? 其實Joy去年應邀出席祝李杏福婚宴,三個係friend嚟㗎!
日前杏兒「突襲」,喺蘇州開完工,即秘密飛抵台灣好友婚宴,俾老公驚喜。 Philip今早於ig貼圖文澄清與Joy關係,表示係成班人一齊去旅行,而且杏兒同Joy亦屬好友。 Philip ig

鍾意就快D Share啦!