掃呢頁CODE去手機

2016年5月20日 星期五

無綫亂局 環球反枱禁網播金曲 __,無綫,

無綫亂局 環球反枱禁網播金曲電視變天!雖然亞視不再永恒,但在ViuTV轟炸下,無綫已失去霸主地位,最近更面臨內憂外患打擊。據知,綜藝科總監余詠珊與戲劇製作部總監曾勵珍,二人的內部權力鬥爭激烈,令任職30年的老臣子監製關永忠,淪為政治犧牲品「被辭職」;而以大台自居的無綫,更逼環球唱片簽一世任用網上播放權條款,結果激嬲環球拒絕再玩,雙方已於本月1日割席,無綫網上平台一律被禁止播放環球旗下的所有歌曲。【 ...


無綫亂局 環球反枱禁網播金曲

電視變天!雖然亞視不再永恒,但在ViuTV轟炸下,無綫已失去霸主地位,最近更面臨內憂外患打擊。據知,綜藝科總監余詠珊與戲劇製作部總監曾勵珍,二人的內部權力鬥爭激烈,令任職30年的老臣子監製關永忠,淪為政治犧牲品「被辭職」;而以大台自居的無綫,更逼環球唱片簽一世任用網上播放權條款,結果激嬲環球拒絕再玩,雙方已於本月1日割席,無綫網上平台一律被禁止播放環球旗下的所有歌曲。

【外患】

繼四大唱片版稅風波後,近日無綫和環球唱片再度反面!

昨日本報向環球總經理譚先生求證,他說:「我哋有網絡使用權合約,每三年再簽一次,根據政府CPI(消費指數)公佈機制傾銀碼,今年公司主動提出續約,但何哲圖(無綫附屬唱片公司星夢CEO)傾約時想加一個條款,要求環球旗下歌手嘅歌曲,可以永久性地用喺佢哋網絡平台,最主要針對萬一唔續約都可以永久用,包括海外使用權。」

由於這條款無理兼苛刻,譚先生坦言環球不接受:「公司要求無綫喺合約到期後,將公司歌手所有歌曲下架,香港𠵱家唔係得一個電視台,其他平台都可以宣傳。」問到是否覺得無綫好霸道?他說:「每間公司都有自己規矩,環球唱片係國際公司,要堅持番公司原則,就算其他網上平台合作一樣,都唔會有永久性,因為藝人表演係公司最大財產,冇可能合約完咗之後,可以永久性地擺喺佢哋網上平台再用,呢個影響唱片公司收入。」



【內憂外患】

■無綫面臨內憂外患打擊,內部有余珍兩派權力鬥爭,對外則跟環球唱片擘面收場,同時又面對ViuTV的收視步步進逼。

設計圖片



【力撐ViuTV】

■環球歌手Eason新歌《黑洞》MV安排於下周在ViuTV首播。

資料圖片



■將為ViuTV拍攝音樂節目的Gin Lee,昨認為多個平台是好事。

Eason新歌MV畀Viu播以後不再跟無綫合作?譚先生說:「網絡使用權佢哋用唔到,可能佢哋都要計數,如果佢哋搵我哋做,呢個原則下無任歡迎。」會否跟其他電視台合作?他說:「喺呢個年代,我哋同每個平台都有合作,之前盧冠廷做毛記台慶表演,最近佢同Gin Lee(李幸倪)都為ViuTV拍音樂特輯,陳奕迅(Eason)《黑洞》MV都畀Viu首播,其實我哋好開放,合乎原則之下都會做。」

昨日盧冠廷到尖沙嘴舉行專輯試聽會,問到環球跟無綫擘面,會否擔心少了宣傳渠道?他說:「唔擔心。」現有新電視台及網上宣傳,不需要靠大台?他說:「都唔關事嘅,我同公司合作得舒服,咪跟住佢哋方向囉。」

另外,Gin Lee昨晚在中環出席美容活動,她說﹕「我唔係太清楚公司點傾,當然歌手都覺得多一個平台係好事,有問題會覺少少可惜,但都交由公司決定。」她透露稍後會幫ViuTV合作拍旅遊特輯。

採訪﹕皓騫、曹家誠、王連連

攝影﹕仇志德



■星夢CEO何哲圖領軍之下,䣭下歌手去年在無綫頒獎禮威盡。



■盧冠廷(左)昨出席新碟試聽會,不擔心公司跟環球反面後少了宣傳渠道。


鍾意就快D Share啦!