掃呢頁CODE去手機

2016年6月30日 星期四

關楚耀餵韓模食殘廢餐 [壹週刊 - 1373] __,關楚耀,M1,

MiuKim失驚無神除鞋捽腳趾,但關楚耀見慣不怪。娛樂偵訊關楚耀餵韓模食殘廢餐阿豬媽煲韓劇,美少女敷韓國製面膜,宅男捧女團……關楚耀(Kelvin)更加為港爭光,同來自韓國、影過唔少性感內衣相的索模MiuKim拍拖,8個月已經見晒家長。異地戀唔係成日有得見,所以每次女友來港,關楚耀定必fulltime交人,甚至餵埋女友食殘廢餐,你一啖我一啖,做個煙韌小男人。愈睇愈索女友是韓國佳麗,對大男人天生逆來 ...


Miu Kim失驚無神除鞋捽腳趾,但關楚耀見慣不怪。

娛樂偵訊

關楚耀餵韓模食殘廢餐

阿豬媽煲韓劇,美少女敷韓國製面膜,宅男捧女團……關楚耀( Kelvin)更加為港爭光,同來自韓國、影過唔少性感內衣相的索模 Miu Kim拍拖, 8個月已經見晒家長。

異地戀唔係成日有得見,所以每次女友來港,關楚耀定必 full time交人,甚至餵埋女友食殘廢餐,你一啖我一啖,做個煙韌小男人。

愈睇愈索

女友是韓國佳麗,對大男人天生逆來順受,但關楚耀卻唱反調,對拍拖大半年的索模 Miu Kim,服侍周到。

難得女友在港,二人爭取時間日日見。上個禮拜,關楚耀專登帶 Miu Kim去一間特色餐廳撐枱腳,只見他貼心地將食物切細,再親手餵埋,讓女友一嘗「殘廢餐」滋味。

愈睇愈覺得女友索!關楚耀忍唔住客串做龍友,多角度為女友影低索樣;著住白色低胸吊帶衫的 Miu Kim,又𠌥身又戙起雙腳再附送除鞋捽腳趾,全面配合。

著住吊帶背心的 Miu Kim一𠌥低身,輕露事業線。

韓國著名的「殘廢餐」,港男關楚耀重新演繹。

講到捉住女友隻手,肉緊到呢。

女友實在太索,關楚耀龍友上身,狂集郵。

視像談情

情場得意,關楚耀事業發展亦有起色,在台北投資的意大利餐廳已開業三個月,其門如市。同女友聚少離多,二人每日要靠視像溝通,維繫感情。

「 Kelvin(關楚耀)呢排要定期返大陸做真人騷,雖然辛苦,但成日開工都無端端笑笑口,一有 break又會行開同女朋友 FaceTime,睇得出佢好緊張 Miu Kim,因為兩個唔係成日見到,所以 Kelvin更加做到足,真係當對方係自己老婆咁湊!」關楚耀身邊人說。

29歲的 Miu Kim已簽約 Starz People,來港發展兼拍拖。

Miu Kim經常替品牌拍性感相。

關楚耀在 ig晒同女友拍拖去海灘相。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!