掃呢頁CODE去手機

2016年6月30日 星期四

傅穎教化「膠樣妝」:我每日都整一次容 __,傅穎,

肥妹小編都想跟傅穎學化妝呀!藝人傅穎(Theresa)經常被指變臉,雖然她多次否認整容,但傳言從未停止過。其實傅穎對化妝好有研究,佢承認有戴「大眼仔」習慣,又因為大細眼關係,細細個就會用雙眼皮膠紙改善缺點。而咁多年嚟,Theresa嘅妝都係自己親手化。尋日傅穎幽自己一默,話要拍一條教「化膠樣妝」嘅片,而佢亦坐言起行,今日上載咗一條妝前妝後嘅片畀大家欣賞,短片一開始佢就話:「我成日畀人話整容,今日我 ...


肥妹小編都想跟傅穎學化妝呀!

藝人傅穎(Theresa)經常被指變臉,雖然她多次否認整容,但傳言從未停止過。其實傅穎對化妝好有研究,佢承認有戴「大眼仔」習慣,又因為大細眼關係,細細個就會用雙眼皮膠紙改善缺點。而咁多年嚟,Theresa嘅妝都係自己親手化。

尋日傅穎幽自己一默,話要拍一條教「化膠樣妝」嘅片,而佢亦坐言起行,今日上載咗一條妝前妝後嘅片畀大家欣賞,短片一開始佢就話:「我成日畀人話整容,今日我就教大家整容,我每日都整一次。」

隨即喺鏡頭前落妝,以素顏現身,之後佢先化咗一個2003年嘅妝,仲上載13年前嘅舊相,果然同以前有番咁上下似樣;之後傅穎又忙一大輪落妝又化妝咁,示範現今最流行嘅韓式靚妝,見佢「話咁快」就搞完個妝(因為用咗快鏡吖嘛),個樣同之前真係有好大分別,化妝呢家嘢,真係神奇㗎哩。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!