掃呢頁CODE去手機

2016年6月15日 星期三

變臉靚人妻裕美驚爆偷食 搞緊離婚 __,裕美,

變臉靚人妻裕美驚爆偷食 搞緊離婚現年28歲的人妻裕美傳背夫偷食,疑搭上無綫小生黃子恆玩煮飯仔兼過夜,被冠上搞婚外情罪名的裕美,昨日自爆去年已搞離婚,結束兩年婚姻,回想當日承受婚變之痛,行街又喊食飯又喊,幾乎令抑鬱症復發!她強調黃子恆不是第三者,兩人純屬好友關係:「我唔係見一個愛一個嘅人。」由pizza面驚變V煞面的人妻裕美,2013年前與拍拖一年多的圈外男友林恩浩閃婚,可惜婚姻僅維持短短兩年。昨日 ...


變臉靚人妻裕美驚爆偷食 搞緊離婚

現年28歲的人妻裕美傳背夫偷食,疑搭上無綫小生黃子恆玩煮飯仔兼過夜,被冠上搞婚外情罪名的裕美,昨日自爆去年已搞離婚,結束兩年婚姻,回想當日承受婚變之痛,行街又喊食飯又喊,幾乎令抑鬱症復發!她強調黃子恆不是第三者,兩人純屬好友關係:「我唔係見一個愛一個嘅人。」

由pizza面驚變V煞面的人妻裕美,2013年前與拍拖一年多的圈外男友林恩浩閃婚,可惜婚姻僅維持短短兩年。昨日有報道爆裕美疑搭上吳若希緋聞舊愛黃子恆,日前兩人被影到攬腰到馬鞍山買餸,之後雙雙返男方的西貢寓所玩煮飯仔,至翌日早上都未見裕美離開,傳出婚外情疑雲。



■裕美和林恩浩的兩年婚姻玩完,去年已分開,現正辦理離婚。



■本月初,裕美出席活動時笑容滿面,似乎已捱過了婚變傷痛。



■裕美出道時是pizza面,與現在的樣貌分別很大。

不停喊唔識面對昨日記者致電裕美求證,她自爆去年已和老公搞離婚:「其實我同佢分開咗,唔係一個短時間,係上年分開。」問到是否已辦妥離婚手續?她說:「處理緊事情,要尊重對方。感情嘢唔想講太多,我哋性格磨合過,但磨合唔到,性格不合。」裕美以前曾患抑鬱自殘,問到婚變有否想過做儍事?她強調:「點解會諗呢一步?我可以發誓真係冇!以前為情可能想自殺,但大個咗真係冇,只係有段時間情緒好低落好唔開心,當時行街又喊,食飯又喊,唔知點面對人好迷惘。因為婚姻對我嚟講係完滿夢想,冇咗只能夠話係時候要長大。」婚姻失敗有否令抑鬱復發?她說:「好感恩冇,我都驚㗎,只係有一下feel到自己唔正常,不停喊,腦海好多負面嘢,但𠵱家人生積累明白世事難料。」

問到黃子恆是否第三者?裕美否認:「真係唔關佢事,佢好陰功,佢係好好藝人。」有否向她展開追求?她強調:「冇啲咁嘅事,我都唔知發生乜事,咁搞笑,嗰日唔單止我同黃子恆,仲有三個朋友,大家去佢屋企食飯,我根本冇過夜,9點已經走咗,我仲有下場。」對於被影到兩人攬腰,裕美否認:「唔係,咁啱搭吓,feel唔到攬,街市好多人,佢好紳士,用手幫我擋,我哋識咗一段時間,因為自己嚟緊拍劇,問佢拍劇嘅嘢。」有指她經常到黃子恆屋企?裕美說:「唔係啦,黐線,我都住西貢,我哋有共同朋友,我估應該唔多過三次。」



■黃子恆是無綫力捧的小生,昨日「玩失蹤」不回應疑搭上人妻的緋聞。



■最近裕美接拍新劇,強調與黃子恆只是好朋友,向他請教拍劇。



■黃子恆曾與吳若希傳緋聞,現更傳搭上人妻裕美。

同黃子恆乜都傾裕美透露其實很久之前,已經跟老公出現問題:「我唔敢講畀人聽,多謝陳明恩陪住我,呢段時間我投靠好多唔同朋友屋企,投靠過明恩屋企,朋友畀我幫助好多,好難過嘅時間都過咗,之前連媽咪都唔敢講,處理好晒先同佢講呢件事。」

裕美再三強調離婚與黃子恆冇關:「佢係好朋友,我哋乜都傾,唔想影響佢,佢始終係非常勤力嘅人,雖然我哋唔係拍同一部劇,但我都問佢專業意見,我哋識咗兩、三年,真係唔關事,我唔係見一個愛一個嘅人。」問到現在有否拍拖?裕美說:「冇,同朋友講有好嘢介紹,隨緣!𠵱家好想做好工作,我一直唔係依靠伴侶嘅人,但心靈好想有屋企。」

採訪:皓騫


鍾意就快D Share啦!