掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

袁嘉敏不愁寂寞 分手即上金融猛人 __,袁嘉敏,

袁嘉敏不愁寂寞分手即上金融猛人6,389views│2016年06月01日前度Kenneth有家底,有外型,可惜戀情只有半年貨仔,但係袁嘉敏仍然不愁寂寞。桃花旺盛嘅袁嘉敏,最近就俾《壹》仔撞到佢同身家逾億嘅投資猛人謝昭平撐枱腳。當晚袁嘉敏同謝昭平就喺餐廳露天位置一齊撐枱腳,兩個人傾得不知幾投契,極啱咀型,之後二人仲意猶未盡,轉場去蘭桂坊再飲過。呢位謝昭平大有來頭,早年喺投資大行摩根士丹利擔任董事總 ...






  • 其他影片:>>






  • 袁嘉敏不愁寂寞 分手即上金融猛人
  • 6,389 views│2016年06月01日
  • 前度Kenneth有家底,有外型,可惜戀情只有半年貨仔,但係袁嘉敏仍然不愁寂寞。桃花旺盛嘅袁嘉敏,最近就俾《壹》仔撞到佢同身家逾億嘅投資猛人謝昭平撐枱腳。當晚袁嘉敏同謝昭平就喺餐廳露天位置一齊撐枱腳,兩個人傾得不知幾投契,極啱咀型,之後二人仲意猶未盡,轉場去蘭桂坊再飲過。

    呢位謝昭平大有來頭,早年喺投資大行摩根士丹利擔任董事總經理,先後做過唔少大行房地產分析師。近年仲係跨國投資公司嘅亞洲董事總經理,身家保守估計過億。雖然袁嘉敏一直強調只係同對方普通朋友,但係從佢努力賺錢搬上半山,住又好、朋友又好甚至拍拖搵對象,對方都係非富則貴,袁嘉敏嘅目標真係好清晰呀! 

    鍾意就快D Share啦!