掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

【緊身衫出事】爆乳張家瑩下體現形 __,張家瑩,

張家瑩件衫雖然修身效果一流,但就咁着出嚟就有啲危險。藝人張家瑩以黑色背心及貼身褲出席活動,由於該套衣服剪裁十分貼身,將其美好身段表露無遺,可惜卻因為下身的褲子太緊,以致出現下體現形,可謂美中不足。家瑩表示身上的修身裝是得獎服裝,她說:「我着咗56日,通常瞓覺着,一日着八個鐘就得,最近影泳衣相都覺得線條firm咗!」談到有線的奇妙電視獲發免費電視牌照,她認為是好事:「對觀眾同藝人嚟講絕對係好事,有多 ...


張家瑩件衫雖然修身效果一流,但就咁着出嚟就有啲危險。

藝人張家瑩以黑色背心及貼身褲出席活動,由於該套衣服剪裁十分貼身,將其美好身段表露無遺,可惜卻因為下身的褲子太緊,以致出現下體現形,可謂美中不足。

家瑩表示身上的修身裝是得獎服裝,她說:「我着咗56日,通常瞓覺着,一日着八個鐘就得,最近影泳衣相都覺得線條firm咗!」談到有線的奇妙電視獲發免費電視牌照,她認為是好事:「對觀眾同藝人嚟講絕對係好事,有多個選擇。(你會唔會敲有線門?)其實有線都有搵過我,不過可以再傾、慢慢嚟,我都未知自己方向,依家自由身,冇咁大壓力。」

另藝人黃淑儀兒子徐肇平雖仍跟無綫有約,但亦認為多一個電視台是好事,等藝人朋友可以有多些工作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!