掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

李施嬅孖雙胡晒三點式 遭笑平胸一族 __,李施嬅,李詩韻,

李施嬅孖雙胡晒三點式,遭網民笑平胸!今日天氣相當炎熱,天文台發出酷熱警告,藝人李施嬅、胡定欣和胡蓓蔚(豹嫂)三個好姊妹約埋一齊去泳池享受日光浴,見佢哋做足防曬措施,戴上太陽眼鏡和草帽,都以三點式泳衣示人,但係佢哋嘅身材望落去一點都唔出眾,即被網友笑:「你地(哋)年齡不能過兒童節,但是你們的胸可以過。」之後佢哋仲好似要互相整蠱咁,將對方嘅泳衣Post上自己的社交網,結果當然繼續畀人笑平胸啦。 ...


李施嬅孖雙胡晒三點式,遭網民笑平胸!

今日天氣相當炎熱,天文台發出酷熱警告,藝人李施嬅、胡定欣和胡蓓蔚(豹嫂)三個好姊妹約埋一齊去泳池享受日光浴,見佢哋做足防曬措施,戴上太陽眼鏡和草帽,都以三點式泳衣示人,但係佢哋嘅身材望落去一點都唔出眾,即被網友笑:「你地(哋)年齡不能過兒童節,但是你們的胸可以過。」之後佢哋仲好似要互相整蠱咁,將對方嘅泳衣Post上自己的社交網,結果當然繼續畀人笑平胸啦。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!