掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

半年玩完! 老外鬧爆袁嘉敏 __,袁嘉敏,

半年玩完!老外鬧爆袁嘉敏7,567views│2016年06月01日「其實一直都見唔到面,一個月最多見到4、5次,因為佢成日係歐洲或者東南亞,我又係大陸,變了成日都要等好耐先見一次。」袁嘉敏話。正當大家以為袁嘉敏可以嘆洋腸,點知撞正Kenneth係傳統男人,想進一步親密行動都冇,加埋少見面,難怪最後由拖友變番做朋友啦! 對上一次袁嘉敏同《壹》仔講,Kenneth都知自己係同明星拍拖,對方講明唔介意 ...




  • 其他影片:>>






  • 半年玩完! 老外鬧爆袁嘉敏
  • 7,567 views│2016年06月01日
  • 「其實一直都見唔到面,一個月最多見到4、5次,因為佢成日係歐洲或者東南亞,我又係大陸,變了成日都要等好耐先見一次。」袁嘉敏話。

    正當大家以為袁嘉敏可以嘆洋腸,點知撞正Kenneth係傳統男人,想進一步親密行動都冇,加埋少見面,難怪最後由拖友變番做朋友啦! 對上一次袁嘉敏同《壹》仔講,Kenneth都知自己係同明星拍拖,對方講明唔介意,點知講同做係兩回事。袁嘉敏同Kenneth真正分手嘅原因係怕咗見報。據知Kenneth一見到有佢嘅報導,就向袁嘉敏發火!

    袁嘉敏話Kenneth嚟咗香港唔係一段長時間,所以拍拖嘅時候,都會揀啲時尚啲、特色啲,睇香港最新最潮嘅嘢,但為咗避開傳媒,有時都去偏遠地區、偏僻地方過二人世界。佢話︰「今次係第一次公開拖個男朋友出來,見過傳媒,之後傳媒都有啲報導,個男仔就唔係好舒服見報,變了下一段真係開花結果才公開。今次唔係拍咗好耐就行紅地毯,之後去街又錫來錫去,變咗傳媒影到啲相,個男仔覺得有壓力。」

    睇番上年年尾,袁嘉敏同Kenneth先至sweet爆現身夜店開幕活動,當時Kenneth對住鏡頭嘅表現不知幾咁淡定,真係估唔到對方竟然係怕咗見報喎。


    鍾意就快D Share啦!