掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

屈前度斷背 洪永城呃掂天真唐詩詠 __,唐詩詠,洪永城,

屈前度斷背洪永城呃掂天真唐詩詠21,056views│2016年06月22日早前傳出洪永城翻撻前度Bird,搞到唐詩詠醋意大發,感情即時亮紅燈。不過,冧女有一手嘅洪永城只需三兩下手勢,就已經同唐詩詠繼續Happy啦!唔信?早前唐詩詠同洪永城一齊行街有講有笑,唐詩詠全程笑得幾開心。據知唐詩詠睇到洪永城同阿Bird啲合照之後,真係冇晒心機,睇怕佢個腦都係諗緊同一個問題︰「究竟你係咪仲同前度有嘢呀?」不 ...






  • 其他影片:>>






  • 屈前度斷背 洪永城呃掂天真唐詩詠
  • 21,056 views│2016年06月22日
  • 早前傳出洪永城翻撻前度Bird,搞到唐詩詠醋意大發,感情即時亮紅燈。不過,冧女有一手嘅洪永城只需三兩下手勢,就已經同唐詩詠繼續Happy啦! 唔信? 早前唐詩詠同洪永城一齊行街有講有笑,唐詩詠全程笑得幾開心。

    據知唐詩詠睇到洪永城同阿Bird啲合照之後,真係冇晒心機,睇怕佢個腦都係諗緊同一個問題︰「究竟你係咪仲同前度有嘢呀?」不過呢啲問題,唔使2日已經一掃而空,洪永城繼續同唐詩詠一齊開開心心。

    究竟洪永城係點氹番唐詩詠呢? 除咗基本日日買早餐,等收工同噓寒問暖之外,就係屈前度阿Bird同鍾舒祺有路。話晒阿Bird同鍾舒祺周不時喺網上面互寸,又PO下合照,有啲仲要加埋個心心。假假地都叫做「有圖有真相」,洪永城再加幾錢肉緊,落多啲咀頭, 天真Mode嘅唐詩詠直情信到十足十!

    愛情保得住,難怪洪永城淨係買罐潤膚膏都拍晒SALES膊頭,心情爽到爆炸! 至於阿Bird知道佢口中嘅洪寶貝話自己同鍾舒祺有路,阿Bird就大動肝火話︰「沒有這樣的事,完全是無中生有! 」話者愛情都係要呃呃氹氹先可以長囉!

    鍾意就快D Share啦!