掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

名人:透視誘惑!周汶錡唔想做怪獸家長 __,周汶錡,

周汶錡話仔仔就嚟一歲,但仲未幫佢搵學校。名模周汶錡(Kathy)出席活動,以低胸透視裙現身,透出bra帶,非常性感!問到好友伍詠薇丈夫練海棠「偷食」一事?Kathy表示:「我有send信息畀佢,不過佢已經交代咗,我唔再回應。(佢心情點?)我唔需要回應,但會支持佢!(伍姑娘話佢初戀咁樣?)我唔想回應呢件事,我覺得佢哋係恩愛嘅!」談到無綫節目《沒有起跑線?》內有家長指現在教育觀念是「贏在射精前」,Ka ...


周汶錡話仔仔就嚟一歲,但仲未幫佢搵學校。

名模周汶錡(Kathy)出席活動,以低胸透視裙現身,透出bra帶,非常性感!

問到好友伍詠薇丈夫練海棠「偷食」一事?Kathy表示:「我有send信息畀佢,不過佢已經交代咗,我唔再回應。(佢心情點?)我唔需要回應,但會支持佢!(伍姑娘話佢初戀咁樣?)我唔想回應呢件事,我覺得佢哋係恩愛嘅!」

談到無綫節目《沒有起跑線?》內有家長指現在教育觀念是「贏在射精前」,Kathy說:「其實我唔係好了解,融入唔到,我個仔就快一歲都未同佢搵學校,每個人有唔同諗法,我唔係一個咁積極嘅媽咪,啱年紀就會畀佢入學。(你唔係怪獸家長?)我未係,唔知將來係唔係,但我唔想自己係,唔想將壓力放喺自己同埋小朋友身上,希望佢可以輕鬆學習,好似今日帶佢去玩韆鞦,好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!