掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

【傳成萬蚊張飛】陳家瑛落實王菲年尾開騷 __,陳家瑛,王菲,

近年甚少公開露面嘅天后級王菲,自從2011年3月喺香港亞洲博覽館開騷後,一直只係聽到佢復出開騷嘅消息,但就完全「有頭冇尾」嘅。阿里巴巴投得主辦權不過最近就有消息爆出,話王菲將於今年年尾12月29同30日喺上海舉行演唱會,29號一場係包場,不作對外開放,而30號場次則會作公開售票。有指主辦單位將豪擲1.6億人民幣製作演唱會,而最貴門票暫定為13,888人民幣(約16,370港元),最平則為3,000 ...


近年甚少公開露面嘅天后級王菲,自從2011年3月喺香港亞洲博覽館開騷後,一直只係聽到佢復出開騷嘅消息,但就完全「有頭冇尾」嘅。

阿里巴巴投得主辦權

不過最近就有消息爆出,話王菲將於今年年尾12月29同30日喺上海舉行演唱會,29號一場係包場,不作對外開放,而30號場次則會作公開售票。有指主辦單位將豪擲1.6億人民幣製作演唱會,而最貴門票暫定為13,888人民幣(約16,370港元),最平則為3,000人民幣(約3,500港元);而另外有消息就話,最貴門票票價為9,800蚊人仔,即係約港元11,500。另亦盛傳阿菲開出1億人民幣天價代理費,又有傳阿里巴巴已經投得王菲演唱會主辦權。

而王菲經理人陳家瑛,亦已回覆《東網》確認王菲年尾開騷消息:「阿菲的確會是會在年底開演唱會,至於詳情暫未可公布,到時間成熟一定會通知大家。」雖然王菲今次開騷嘅票價相當昂貴,但仍無損粉絲們嘅熱情,佢哋一收到王菲開騷嘅消息,即刻留言話:「有生之年終於等到我王菲。」、「真的是真的!我竟然能等到這一天!簡直不敢相信!提神醒腦!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!