網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月21日 星期二

古明華:古明華患神秘傳染病 隔離留醫新劇易角 __,古明華,

《東網》收到獨家消息指,古明華因病入院,更要住隔離病房。《東網》收到消息,指無綫藝人古明華(古佬)因患上傳染病而秘密入院。據知目前要住隔離病房的古佬,即時停下無綫新劇《三個女人一個「因」》的拍攝工作,他亦深怕驚動身邊人,故不願向外透露自己留醫。其實古佬於上月現身電視城「五月星辰」活動時,曾提及生日願望是希望大家都身體健康,皆因自己已經病足一個月,期間更不斷睇醫生,可見古佬身體持續抱恙。強調傳染性低 ...


《東網》收到獨家消息指,古明華因病入院,更要住隔離病房。

《東網》收到消息,指無綫藝人古明華(古佬)因患上傳染病而秘密入院。據知目前要住隔離病房的古佬,即時停下無綫新劇《三個女人一個「因」》的拍攝工作,他亦深怕驚動身邊人,故不願向外透露自己留醫。

其實古佬於上月現身電視城「五月星辰」活動時,曾提及生日願望是希望大家都身體健康,皆因自己已經病足一個月,期間更不斷睇醫生,可見古佬身體持續抱恙。

強調傳染性低

《東網》為此致電古佬,他表示因過勞入院,進行身體檢查後需留院休息。問他為何病情嚴重至需要隔離,古佬強調獲醫生告知僅感染低傳染性病菌:「有少少唔舒服,喺醫院唞緊。檢查緊係咩傳染病菌,要留醫幾日。(依家隔離緊?)係,但醫生同我講明係低傳染性,連親密如我太太同囡囡都冇傳染到。我冇事!我好快就出院,唔想嚇親合作嘅同事同接觸過嘅人。」

同劇演員齊送祝福

《三》監製潘嘉德坦言知悉古佬入院,又謂會搵人頂替其角色:「佢停工對套劇影響不大,依家搵人頂替佢,萬事等古佬休息好先。今次未能同佢合作都可惜。」同劇的黃智雯則直言開劇前已知古佬久病未愈:「都係從監製口中先知道(佢入院),開劇前已知佢唔舒服,一直都未好番。劇中佢係我師傅,希望佢快啲康復!」至於與古佬有不少對手戲的袁偉豪則表示:「我自己都有諗過慰問佢,遲啲睇吓點,等佢好好休息先。我同佢都有啲同場對手戲,不過唔緊要,希望佢早啲康復。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!