掃呢頁CODE去手機

2016年6月17日 星期五

【港姐大熱】JW未來姑仔兼關之琳前夫外孫…「導彈律師」Joyce晒body __,JW,Joyce Ngai,導彈律師,關之琳,港姐,

黎明舊將JW(王灝兒),早排俾人話同好友G.E.M.爭仔,而所爭嘅就係關之琳前夫王國旌嘅外孫MarkNgai,事後G.E.M.就話大家諗多咗,至於JW亦堅稱自己係單身,不過睇番佢個ig,佢同Mark啲合照嘅數量,再加埋人哋屋企familyday,JW都有在場,話同Mark係普通朋友,怕且都冇咩人信囉!不過今次講嘅重點,唔係JW亦唔係G.E.M.,而係Mark嘅細妹JoyceNgai,現年26歲嘅J ...




其他影片:>>






黎明舊將JW(王灝兒),早排俾人話同好友G.E.M.爭仔,而所爭嘅就係關之琳前夫王國旌嘅外孫Mark Ngai,事後G.E.M.就話大家諗多咗,至於JW亦堅稱自己係單身,不過睇番佢個ig,佢同Mark啲合照嘅數量,再加埋人哋屋企family day,JW都有在場,話同Mark係普通朋友,怕且都冇咩人信囉!不過今次講嘅重點,唔係JW亦唔係G.E.M.,而係Mark嘅細妹Joyce Ngai,現年26歲嘅Joyce,係今年港姐候選人,原本家底已經唔差,又係麥明詩個friend,又係JW未來姑仔,同娛圈人關係千絲萬縷,而佢學歷亦唔弱,舊年喺英國倫敦政治經濟學院修讀法律系畢業,正式成為律師。雖然今年港姐唔少高學歷嘅港姐,不過單睇Joyce牌面,絕對唔輸蝕得過其他人,加上Joyce為人疏爽,喺佢ig就放咗唔少水著相,要成為今年港姐大熱,應該冇乜難度!

喺Joyce ig有唔少去外地旅行相,當然唔少得水著相!
港姐面試日,Joyce衣着斯文。 舊年畢業正式成為律師嘅Joyce,喺高院前留影。 JW個緋聞男友Mark就係Joyce個哥哥。
JW登堂入室同Mark屋企人影合照。 Mark之前同G.E.M.打保齡,結果俾人話佢同G.E.M.撻着。 Joyce外公王國旌就係關之琳個前夫。

鍾意就快D Share啦!