掃呢頁CODE去手機

2016年7月8日 星期五

【非常母親‧貼地身教】子淇24個鐘唔夠使 __,子淇,徐子淇,

徐子淇着重身教,仲會透過日常生活教導仔女,係一個貼地嘅好媽媽。「千億新抱」徐子淇2006年下嫁富豪李兆基二子李家誠(Martin),婚後為李家誕下兩女兩子,完美湊成兩個「好」字。作為名門後代,自然萬千寵愛在一身,子淇較着重身教,會透過日常生活教導孩子,又直認特別偏愛長女晞彤及孻仔建熹,但強調每天都平均分配時間給四個孩子,不想錯過孩子成長的每分每秒!為子女忙足1Day徐子淇與李家誠的首名愛情結晶品於 ...


徐子淇着重身教,仲會透過日常生活教導仔女,係一個貼地嘅好媽媽。

「千億新抱」徐子淇2006年下嫁富豪李兆基二子李家誠(Martin),婚後為李家誕下兩女兩子,完美湊成兩個「好」字。作為名門後代,自然萬千寵愛在一身,子淇較着重身教,會透過日常生活教導孩子,又直認特別偏愛長女晞彤及孻仔建熹,但強調每天都平均分配時間給四個孩子,不想錯過孩子成長的每分每秒!

為子女忙足1 Day

徐子淇與李家誠的首名愛情結晶品於2007年出生,長女李晞彤今年已經9歲,此後子淇再為李家誕下二女晞兒、三子俊熹及四子建熹。貴為「千億新抱」,但子淇照顧小朋友絕不假手於人,她每日的時間表與一般母親無異:早上帶俊熹上學、然後陪小建熹到公園散步玩樂,下午則接女兒放學,還間中讓他們吃零食,子淇說:「有時放學會買雪糕、薯條同蛋撻畀佢哋食,小朋友讀書已經好辛苦,應該適當畀佢哋輕鬆吓,返到屋企陪佢哋做功課,但我唔想佢哋太依賴我,所以依家叫佢哋自己做,做完再幫佢哋睇。」

三子唔做功課?難搞!

子淇透露三子俊熹特別難搞,為糾正他,更不惜「大義滅親」:「雖然佢依家係讀幼稚園,但都有中、英、數功課要做,佢成日都唔做功課,鬧又唔得、氹又唔得,有次我收起佢本功課,寫咗張字條畀佢老師,我話李俊熹唔肯做功課,請教老師應該點樣懲罰佢?之後放學返嚟,佢第一時間就做功課先,所以小朋友係冇得逼,用適當嘅方法,佢明白就自然會做。」

自認偏心大女孻仔

子淇自覺對俊熹特別嚴厲,因畢竟是第一個兒子,希望培養他成為堅強獨立的人,但對着孻子建熹則又攬又錫,笑言可能孻仔孻心肝,又認為建熹性格與她很相似,故特別投緣。問可會偏心?她笑說:「我覺得我對大女同細仔會偏心少少,其實啲人成日以為我哋會偏心仔,但我同Martin都好緊張兩個女,可能覺得係女仔。其實我爸爸都偏心我妹妹,妹妹結婚時佢喊咗好耐,又致咗好耐詞,話唔捨得佢,但我結婚佢只係講咗5分鐘嘢咋,所以我妹妹結婚時,我就肯定爸爸係偏心佢。」子淇幸福滿瀉,但仍會呷爸爸醋,不減當年的孩子氣。

帶二女探訪學珍惜

早前子淇到尼泊爾做探訪時,特別帶二女晞兒同行,她說也許因晞兒排中間,性格較斤斤計較,故希望她透過探訪能有所領略:「二女刷牙成日唔閂水喉,話極都唔聽,帶過佢去一次探訪,見到人哋家園冇水,返到嚟就識閂水喉,因為我哋每日起身開個水喉就有水, 根本唔明白冇水係點。有時真係要畀小朋友睇到比較,佢就會珍惜。」令子淇感到安慰的,還有小晞兒另一次改變:「之後返到香港,我帶佢去買波鞋,因為佢對腳大咗,對鞋有啲迫,點知去到佢突然喊,話諗番災區有個小朋友隻腳好大,但要着住一對好細嘅鞋,而自己對鞋只係有少少迫就可以買過,原來有啲嘢佢一路記在心。」

幻想一日36小時

子淇透露每晚一家人都會同枱吃飯,子淇亦會趁機教孩子餐桌禮儀:「佢哋有時食到天一半地一半,又食到好污糟,我每日都邊食邊教。」照顧四個孩子佔去子淇不少時間,她坦言每晚都要待孩子睡覺後才有點私人空間,她表示時間非常不夠用:「我成日諗,如果一日唔係得24小時,係36小時,咁我就可以做多啲嘢!我只有搭飛機嘅時候先可以靜靜哋睇書,但我唔會後悔,因為我唔想錯過佢哋成長嘅階段,希望喺佢哋人生最緊要嘅時刻,會有我同爸爸喺身邊。」金錢買不到時間,「千億新抱」徐子淇也不過是個單純平凡的母親。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!