掃呢頁CODE去手機

2016年7月8日 星期五

鄧紫棋:鄧紫棋遭劣評 超蓮爆好姊妹壓力大到喊 __,鄧紫棋,何超蓮,超蓮,

超蓮話好姊妹G.E.M.壓力好大,仲有喊添!賭王何鴻燊三房千金何超蓮出席時尚資訊社交平台Goxip於灣仔Deligator及Djiboutii餐廳舉行的宣傳派對。自嘲係豬超蓮表示今次特意到場支持好友陳雪鈴,她表示自己時常onlineshopping,不論平貴都會買:「淘寶都有。(有冇試過網絡陷阱?)冇,但家姐(何超雲)就試過買嘢size唔啱。」她表示最近忙於搞餐廳及幫媽咪手:「餐廳未講得住,籌備中 ...


超蓮話好姊妹G.E.M.壓力好大,仲有喊添!

賭王何鴻燊三房千金何超蓮出席時尚資訊社交平台Goxip於灣仔Deligator及Djiboutii餐廳舉行的宣傳派對。

自嘲係豬

超蓮表示今次特意到場支持好友陳雪鈴,她表示自己時常online shopping,不論平貴都會買:「淘寶都有。(有冇試過網絡陷阱?)冇,但家姐(何超雲)就試過買嘢size唔啱。」她表示最近忙於搞餐廳及幫媽咪手:「餐廳未講得住,籌備中,家姐有畀意見。(進軍飲食界?)我係豬,好鍾意食嘢。(叫班姊妹幫手?)叫佢哋日日嚟食。」

G.E.M.訴苦

提到好友G.E.M.參加內地音樂節目被網民指造型出事,又叫G.E.M.不要再改編Beyond的歌,超蓮表示:「音樂有人鍾意同唔鍾意,佢上呢個節目用咗好多心機排舞,同我哋講好攰,又有喊,壓力大。」

工作為重

講到好友李蘊B女,身為契媽的她表示未送禮物給B女。問到會否因而想快點結婚生仔?她笑言先要有男朋友,但現在仍未有對象,又謂之前所有緋聞男友都只是朋友,她說:「我工作先,創業先,遲啲先算。」提到細佬何猷啟拍拖,她表示媽咪與她都見過女方,並大讚對方靚女。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!