掃呢頁CODE去手機

2016年7月8日 星期五

【曾辛苦得無法呼吸】熬過出軌風波 40歲李心潔為彭順生孖仔 __,彭順,李心潔,心潔,

李心潔同彭順前年經過出軌嘅風波之後,喺今年1月嘅時候宣佈懷有雙胞胎,而喺今日網上傳出李心潔喺吉隆坡順利產下一對健康雙胞胎男嬰,今天下午2點左右宣佈好消息。其實噚日李心潔先話:「巨大的肚子非常沉重,已經到了不方便走動要坐輪椅的階段;每一次呼吸都好像要用力吸氣推開兩袋米才能讓氧氣進到體內;兩個小東西一起動起來時就像兩隻調皮的小恐龍在滾動;而且再也找不到任何一個舒適的姿勢讓身體放鬆了,脊椎被重量往前撤得 ...




其他影片:>>






李心潔同彭順前年經過出軌嘅風波之後,喺今年1月嘅時候宣佈懷有雙胞胎,而喺今日網上傳出李心潔喺吉隆坡順利產下一對健康雙胞胎男嬰,今天下午2點左右宣佈好消息。其實噚日李心潔先話:「巨大的肚子非常沉重,已經到了不方便走動要坐輪椅的階段;每一次呼吸都好像要用力吸氣推開兩袋米才能讓氧氣進到體內;兩個小東西一起動起來時就像兩隻調皮的小恐龍在滾動;而且再也找不到任何一個舒適的姿勢讓身體放鬆了,脊椎被重量往前撤得發疼……」《蘋果》問過心潔好姊妹梁詠琪(Gigi),佢直認雙喜臨門:「梁詠琪對好姊妹做母親回應:「很替她開心呀!雙喜臨門!不過今晚見到大家先再講」下午6點幾,心潔喺微博留言:「兩個兒子來報到了,我們母子平安,謝謝大家的祝福!」認孖B已經出世。另外,老公彭順亦喺微博寫上「孖兒子出來了!母子平安!多謝大家關心及祝福!」

心潔今日傍晚喺微博正式公佈孖仔出咗世喇! 陀住孖仔嘅心潔,個肚籮咁! 之前大陸女星劉濤就特登飛咗大馬探心潔。

鍾意就快D Share啦!