掃呢頁CODE去手機

2016年7月14日 星期四

《東網Baby》:離巢無綫受盡挫折 阮兒最終愛.回家 __,Baby,無綫,阮兒,愛.回家,Angelababy,

阮兒跌過痛過,先知道樹大好遮蔭!曾於2006年參選港姐的阮兒(Chloe)憑着一身古銅色肌膚,再加上33.5C驕人身材及陽光面孔,輕易成為新一代女神。於荷蘭成長的Chloe,不甘生活平淡,早在18歲「卜卜脆」階段選擇參選香港小姐,雖然過程中沒有得到任何獎項,但卻能滿足其好奇心,落選後的她沒有返家鄉荷蘭,反而加入無綫藝員訓練班,一嘗當演員滋味。力不從心於短短半年的訓練班課程,頭三個月每日過着早10晚 ...


阮兒跌過痛過,先知道樹大好遮蔭!

曾於2006年參選港姐的阮兒(Chloe)憑着一身古銅色肌膚,再加上33.5C驕人身材及陽光面孔,輕易成為新一代女神。於荷蘭成長的Chloe,不甘生活平淡,早在18歲「卜卜脆」階段選擇參選香港小姐,雖然過程中沒有得到任何獎項,但卻能滿足其好奇心,落選後的她沒有返家鄉荷蘭,反而加入無綫藝員訓練班,一嘗當演員滋味。

力不從心

於短短半年的訓練班課程,頭三個月每日過着早10晚6的學生生活,當中讓Chloe最有得着的並非演技,而是與同學建立了真正的友誼,她謂:「開頭唔係鍾意演戲,細個覺得有嘢學同玩咪試吓囉!但去到20幾歲時,就覺得要努力啲,玩嘅心態轉變成真係想當係職業,但愈做愈難,同以前想像唔一樣。」久而久之,令Chloe發現事事力不從心,事業不順利,又不知道自己想做甚麼,不時反問自己差在哪裏,故毅然決定離開無綫。

跳出無綫的Chloe轉戰當跳唱歌手,惟過了兩年歌手生涯便因公司結業而結束,此舉亦令Chloe發現機會很難得到,她說:「原來無綫係咁好,但以前會覺得冇機會又學唔到嘢,出走之後先知樹大好遮蔭,咁咪邊度跌倒邊度起番身,從後就對每樣嘢好認真,依家仲鍾意埋添!」

感激觀眾接受

談到《愛.回家》的演出,阮兒直言很難忘,她謂:「好多謝套劇,拍咗有兩年,中途加入,觀眾都接受,出街會叫我劇入面名,之後拍《殭》都好好,以前曾經去荷蘭讀書,今次去荷蘭工作,可能因為原因唔同咗,有衣錦還鄉嘅感覺。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!