掃呢頁CODE去手機

2016年7月12日 星期二

體重下跌身形發福?洪天明畀周家蔚嫌肥 __,家蔚,洪天明,天明,周家蔚,

洪天明畀周家蔚嫌肥,真係勁搞笑咯。藝人洪天明、梁烈唯及吳家樂於樂富出席球賽活動。看似發福不少的天明,笑言早前拍畢內地電影後解放肚皮,返港陪家人時盡情享受美食,結果慘遭太太周家蔚嫌肥。他說:「之前拍戲操得辛苦,放假返屋企帶囝囝去玩去食。(肥咗?)體重其實輕咗,但個人腫咗,畀老婆話我。」問到身為兩子之父的他有否向默認太太有喜的梁烈唯傳授湊仔秘訣?天明表示歡迎對方及另一好友陳敏之向自己提問,又稱有意把囝 ...


洪天明畀周家蔚嫌肥,真係勁搞笑咯。

藝人洪天明、梁烈唯及吳家樂於樂富出席球賽活動。看似發福不少的天明,笑言早前拍畢內地電影後解放肚皮,返港陪家人時盡情享受美食,結果慘遭太太周家蔚嫌肥。他說:「之前拍戲操得辛苦,放假返屋企帶囝囝去玩去食。(肥咗?)體重其實輕咗,但個人腫咗,畀老婆話我。」

問到身為兩子之父的他有否向默認太太有喜的梁烈唯傳授湊仔秘訣?天明表示歡迎對方及另一好友陳敏之向自己提問,又稱有意把囝囝的BB衫轉送他們的小孩。他又開腔表示渴望兩年後生女:「我應該唔會再生仔,再生應該生女!如果老婆仲肯生,想兩年後安排生個女。我同爸爸洪金寶都好想要個女,只係擔心冇時間陪佢地。好似我囝囝見我出門都話要陪住我,佢驚我一出門口就唔見好耐。我睇到都心痛。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!