掃呢頁CODE去手機

2016年7月12日 星期二

孖張智霖鴛鴦浴 袁詠儀露香肩晒裸照? __,裸照,張智霖,袁詠儀,

尺度咁大?靚靚呢張相勁似冇着衫,唔少網民都問靚靚係咪裸體呀!「靚靚」袁詠儀早前就同老公張智霖(Chilam)、仔仔魔童去咗意大利度假!阿仔魔童當時就不斷上載新相搶晒阿爸阿媽風頭!不過,原來靚靚返到嚟香港先發威甫性感靚相,仲畀網友問係咪裸照𠻹!佢尋晚就喺微博晒咗幾張同Chilam嘅合照,阿仔就唔見影喇!而當中最令人超驚喜嘅就係佢同Chilam鴛鴦戲「泥」照!佢哋兩公婆去咗浸泥漿浴,一面都係泥嘅靚靚就 ...


尺度咁大?靚靚呢張相勁似冇着衫,唔少網民都問靚靚係咪裸體呀!

「靚靚」袁詠儀早前就同老公張智霖(Chilam)、仔仔魔童去咗意大利度假!阿仔魔童當時就不斷上載新相搶晒阿爸阿媽風頭!不過,原來靚靚返到嚟香港先發威甫性感靚相,仲畀網友問係咪裸照𠻹!

佢尋晚就喺微博晒咗幾張同Chilam嘅合照,阿仔就唔見影喇!而當中最令人超驚喜嘅就係佢同Chilam鴛鴦戲「泥」照!佢哋兩公婆去咗浸泥漿浴,一面都係泥嘅靚靚就輕輕箍住赤裸上身(應該唔係全裸啩)嘅Chilam!不過驟眼睇,露出香肩嘅靚靚疑似半裸,唔少網民都留言問「是裸體嗎?」仲驚呼要人工呼吸呀!靚靚雖然已經係人母,但魅力依然驚人!

不過,睇真啲,其實靚靚係有着衫嘅(好似係),只係咁啱張相又畀佢個水印遮住,出到嚟就勁似裸體!而佢就留言:「第二波照片來了!第一張認出我嗎?」網民都大讚好似時光倒流咁,佢哋兩個都好青春呀!

PS:跪求全相…呀…係全身相先啱!!!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!