掃呢頁CODE去手機

2016年7月12日 星期二

繼欠薪後 蔡國威再受健身中心停業影響 __,蔡國威,

蔡國威認真黑仔,繼經歷前公司亞視欠薪後,今次再受健身中心停業影響!藝人蔡國威向來有做開健身,更是健身中心的常客,對於一間大型健身公司連鎖店全線暫停營業,他都有於社交網上發表意見,坦言雖然有點失落,但對自己影響不大,不算是苦主,只是每個月給三百多元月費,比起其他買健身課程的客人損失較少。他又指最麻煩都只是要找不同健身中心去格價,又謂:「自己都經歷過(亞視)欠薪,都希望佢哋可以收得番晒佢哋嘅人工,有合 ...


蔡國威認真黑仔,繼經歷前公司亞視欠薪後,今次再受健身中心停業影響!

藝人蔡國威向來有做開健身,更是健身中心的常客,對於一間大型健身公司連鎖店全線暫停營業,他都有於社交網上發表意見,坦言雖然有點失落,但對自己影響不大,不算是苦主,只是每個月給三百多元月費,比起其他買健身課程的客人損失較少。

他又指最麻煩都只是要找不同健身中心去格價,又謂:「自己都經歷過(亞視)欠薪,都希望佢哋可以收得番晒佢哋嘅人工,有合理嘅賠償,至於其他會員,希望佢哋可追討到佢哋嘅嘢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!