掃呢頁CODE去手機

2016年7月9日 星期六

黃心穎:【低胸晒線】心穎自爆美國遊住男仔屋企 __,心穎,黃心穎,

黃心穎今日勁性感!藝人黃心穎出席Corum崑崙表活動,她以低胸裙晒事業線示人,非常性感。訪問時,提到心穎今日打扮性感,問她是否酬勞不俗?她說:「我唔知價錢,條裙係佢哋揀。」心穎透露昨日才返港,她說:「由洛杉磯同紐約返嚟,一個人去咗九日,家姐之後有嚟會合我,去咗個朋友屋企住。(個朋友係男定女?)男仔朋友,但佢屋企有男有女,我只係瞓廳咋。」她表示這次行程玩得十分開心,又謂有朋友特意請假陪她。最強娛樂A ...


黃心穎今日勁性感!

藝人黃心穎出席Corum崑崙表活動,她以低胸裙晒事業線示人,非常性感。

訪問時,提到心穎今日打扮性感,問她是否酬勞不俗?她說:「我唔知價錢,條裙係佢哋揀。」心穎透露昨日才返港,她說:「由洛杉磯同紐約返嚟,一個人去咗九日,家姐之後有嚟會合我,去咗個朋友屋企住。(個朋友係男定女?)男仔朋友,但佢屋企有男有女,我只係瞓廳咋。」她表示這次行程玩得十分開心,又謂有朋友特意請假陪她。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!