掃呢頁CODE去手機

2016年7月9日 星期六

食客點講茶仔就點落單 網民讚爆 __,

澳門渡船街一間茶餐廳落單方式,被網民激讚十分貼心。(網民TkdLince圖片)今時今日,怎樣的服務態度才為人接受呢?網民TkdLince今日下午在facebook發貼,指午飯時段在澳門渡船街一間茶餐廳叫了一客價值36澳門元的雞絲炒麵,侍應落單後,他竟看到單上列印了「乜春配料都走Q晒佢」的字句,表示大感驚訝,因為「我咁講佢真係咁寫」,而且送來炒麵也如其要求,甚麼配料也沒有,只得雞絲和麵。貼文至今已有 ...


澳門渡船街一間茶餐廳落單方式,被網民激讚十分貼心。(網民Tkd Lince圖片)

今時今日,怎樣的服務態度才為人接受呢?網民Tkd Lince今日下午在facebook發貼,指午飯時段在澳門渡船街一間茶餐廳叫了一客價值36澳門元的雞絲炒麵,侍應落單後,他竟看到單上列印了「乜春配料都走Q晒佢」的字句,表示大感驚訝,因為「我咁講佢真係咁寫」,而且送來炒麵也如其要求,甚麼配料也沒有,只得雞絲和麵。

貼文至今已有逾1300個讚好,不少網民看了,都大讚負責下單的侍應和廚房職員十分聽話,絕不會對食客的要求聽而不做、視而不見,真是客人至上的表現。也有光顧過的客人謂該餐廳做法一向如此,貼心得很。另有人就指,直接用客人的原話,簡單直接夠地道,廚房又看得明,即使出錯,都可以拿出證明,解釋已跟足單上指示去烹調。

網民有話說

鄭臣淞:專業個人化貼身服務!

Mandy Kong:出單嗰個系統輸入咗呢句野先搞笑囉

梁壹龍:直接轉達客戶意見

Billy Lam:可能,個侍應經常畀廚房鬧,成日落錯單,所以;谷X氣,一字不漏打晒出嚟!呢啲係咪;無聲仿有聲。!?

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!