網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月24日 星期日

我城我區:我城我區:商場變天 運頭塘街坊誓保衞小店 __,

商場易手變天,小商戶面臨搬遷,既無奈又憤慨。大埔運頭塘商場勢變天!運頭塘商場於5月易手,6名小商戶接獲新業主通知,需於明年1月遷走,受影響的玩具店及文具店都是商場的「開荒牛」,店主不捨將失去20多年的街坊情誼。約100名邨民昨日在商場示威,希望新業主可留住一個真正屬於社區的商場。「喺度已經做咗廿幾年,依家要走真係好無奈。」其昌文具玩具精品公司東主羅先生指出,去年與領展重訂租約,原定於2018年底方 ...


商場易手變天,小商戶面臨搬遷,既無奈又憤慨。

大埔運頭塘商場勢變天!運頭塘商場於5月易手,6名小商戶接獲新業主通知,需於明年1月遷走,受影響的玩具店及文具店都是商場的「開荒牛」,店主不捨將失去20多年的街坊情誼。約100名邨民昨日在商場示威,希望新業主可留住一個真正屬於社區的商場。

「喺度已經做咗廿幾年,依家要走真係好無奈。」其昌文具玩具精品公司東主羅先生指出,去年與領展重訂租約,原定於2018年底方屆滿,遂投資數萬元,重裝中央空調系統。惟租約列明業主有權要求租戶在半年通知期後遷走,「諗住份約仲有2年幾,又一路準時交租,唔會真係有權用盡呀?」詎料領展於本年5月底出售運頭塘商場,羅先生於本月中接獲律師信,要求他在明年1月交還舖位。

「存貨太多,想清都清唔切,何況仲要留裝修費同時間去還原間舖?」租約屆滿在即,羅先生唯有減價清貨,他最難捨的是一眾見慣見熟的老街坊,「我哋做生意夠老實,好多街坊都支持!」難怪消息於社交網站傳出,眾街坊便紛紛留言表達不捨,亦有人表示會來光顧支持。

商場另一名「開荒牛」,大埔玩具模型東主劉先生,亦需於半年後結業。他指租約只有英文版本,領展職員當時亦未有提及可要求租戶提早遷走的條款,「好似失驚無神就叫你走。」除將失生計外,他也無法再與一班「朝見口、晚見面」的街坊見面而傷感,「好多都由細睇到佢大,由小學生幫襯到變大人。」

而髮廊名師草猛的東主之一吳先生則指,已在運頭塘商場經營約8年,對這地方的人和物均有濃厚感情,「9成都係街坊客,大家就好似朋友咁。」吳又透露,1月的期限令他們錯過農曆新年「黃金檔期」,保守估計損失6至7萬元,髮廊的數名員工更有機會加入失業大軍,對未來感到茫然,「我都唔知可以點算。」

約100名邨民昨在該商場示威,高呼「保留小商戶,不要連鎖店」等口號,希望能守住陪伴多年的「老朋友」。在運頭塘邨長大的00後學生Ivan坦言,自懂事後已是玩具店及文具店常客,「冇咗佢哋真係好可惜,希望新業主回心轉意」

大埔區區議員余智榮表示,6名被要求遷走的小商戶,一直廉價提供居民生活基本所需,「係咪連屋邨商場,都要變做大商場咁,淨係得啲高消費、冇特色嘅連鎖店?」他不排除會聯同街坊發起罷買行動,屆時業主、租戶、街坊都是「三輸」。

領展發言人表示,運頭塘商場現已出售,需向有關單位作出查詢。運頭塘邨的管理公司及現時業主則在截稿前未有回覆。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!