網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月24日 星期日

【有圖】又係大陸蠟像館 田亮蠟像被倒吊 嚇親真人 __,田亮,中國,大陸,

喺大陸嘅山寨蠟像館不時都會搞出笑話,多數都係整到啲名人個樣完全唔同、整到好恐怖咁,今次內地嘅蠟像館又有笑話喇,不過就唔係山寨蠟像館,而係重慶嘅杜莎夫人蠟像館,而主角就係前跳水王子田亮喇。田亮最近都加入杜莎夫人蠟像館,成為其中一個蠟像,噚日仲去到現場開幕,不過就嚇親喇,發生咩事呢?因為田亮嘅蠟像同一般嘅蠟像唔同,為咗突出前跳水王子嘅特色,所以就以佢跳水嘅姿勢,造咗個蠟像,跳水係由高跳到低,所以個蠟像 ...




其他影片:>>






喺大陸嘅山寨蠟像館不時都會搞出笑話,多數都係整到啲名人個樣完全唔同、整到好恐怖咁,今次內地嘅蠟像館又有笑話喇,不過就唔係山寨蠟像館,而係重慶嘅杜莎夫人蠟像館,而主角就係前跳水王子田亮喇。田亮最近都加入杜莎夫人蠟像館,成為其中一個蠟像,噚日仲去到現場開幕,不過就嚇親喇,發生咩事呢?因為田亮嘅蠟像同一般嘅蠟像唔同,為咗突出前跳水王子嘅特色,所以就以佢跳水嘅姿勢,造咗個蠟像,跳水係由高跳到低,所以個蠟像倒吊係由高跳到低,大家要抬起個頭先睇到個蠟像。可能田亮佢自己都唔知個蠟像會倒吊,所以一開幕嘅時候,佢都嚇咗一跳。所以大家有機會去到重慶嘅杜莎夫人蠟像館,睇田亮嘅蠟像嗰時,真係要注意以下幾點:1.小心唔好俾個樣嚇到,其實田亮係因為跳緊水,所以先好似怪怪地,大家唔好嚇親。

2.大家要留心嘅係佢跳水嘅姿勢,唔好放錯重點喺點解佢唔着衫同條泳褲度。

3.大家去影相嘅時候,記得準備啲嘢令自己高啲,因為個蠟像都幾高,雖然有個台喺地下,都只會勉強影到個頭,想影全身,就要準備啲可以令自己高啲嘢。

大家唔使怕,只係個蠟像。 田亮都嚇親。 張相...
影相嘅時候,大家要注意高度。 好似有啲似....
嗯...

鍾意就快D Share啦!