掃呢頁CODE去手機

2016年7月18日 星期一

【密密接Job】滕麗名自爆檔期Full晒 __,滕麗名,

滕麗名話佢啲期一早爆晒啦,認真犀利!藝員滕麗名(阿滕)現身節目《myTVSUPER呈獻:萬千星輝放暑假》,問到是否因人氣勁而獲公司安排撐場?她笑說:「都係咁啱出席到,有好多年都冇出大型活動。(力谷人氣搶視后?)又唔係嘅。(有準備表演?)都係臨時出席到咋。(太忙?)啱啱喺外地返嚟,嚟緊要去馬來西亞拍劇,不過都有接受Bobby(歐陽震華)邀請,喺30號飛返嚟同大家睇大結局。(胡定欣會嚟?)應該會,除非 ...


滕麗名話佢啲期一早爆晒啦,認真犀利!

藝員滕麗名(阿滕)現身節目《myTV SUPER呈獻:萬千星輝放暑假》,問到是否因人氣勁而獲公司安排撐場?她笑說:「都係咁啱出席到,有好多年都冇出大型活動。(力谷人氣搶視后?)又唔係嘅。(有準備表演?)都係臨時出席到咋。(太忙?)啱啱喺外地返嚟,嚟緊要去馬來西亞拍劇,不過都有接受Bobby(歐陽震華)邀請,喺30號飛返嚟同大家睇大結局。(胡定欣會嚟?)應該會,除非有工作你哋又唔講張頴康?你哋有冇留意呀,佢所有宣傳活動都冇出過嚟,咁佢應該同所有人不和」阿滕又爆料指張頴康拍劇時患牛皮癬:「佢有甩啲頭髮頭皮、啲燈光打到見唔到咁,我都好佩服燈光!」

多廣告接洽

談到最近因新劇而人氣高企,問有否多了工作?阿滕說:「啲期一早爆晒啦,有好多嘢要拍。(纖體廣告添食?)未知喎,都好多年前。(加價?)之前續咗約啦,有機會再傾吓。最近係多咗廣告傾緊,好似啲潛水同潛水亞洲大使咁。(考個教練牌?)費事害人啦,自己玩吓就算啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!