網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月14日 星期日

高海寧:【依然胸湧】高海寧激瘦晒23吋腰示威 __,高海寧,

擁有23吋纖腰+無敵上圍,高海寧冇得輸。高海寧(高Ling)穿上露腰短裙出席活動,身材Fit爆。由於活動需要出席藝人玩踩單車,雖然自稱有打底嘅陳瀅玩到好開心,但高Ling就顯得有啲避忌,更要求用物件遮住自己以防走光,最後更要直立式踩單車,最終更擦傷了膝頭。想練馬甲線高海寧事後受訪時,強調自己有打底,並謂今日是啦啦隊造型。提到其身材勁Fit,她表示:「之前拍戲要着泳衣日日跑步,瘦咗十幾磅,依家回復選 ...


擁有23吋纖腰+無敵上圍,高海寧冇得輸。

高海寧(高Ling)穿上露腰短裙出席活動,身材Fit爆。由於活動需要出席藝人玩踩單車,雖然自稱有打底嘅陳瀅玩到好開心,但高Ling就顯得有啲避忌,更要求用物件遮住自己以防走光,最後更要直立式踩單車,最終更擦傷了膝頭。

想練馬甲線

高海寧事後受訪時,強調自己有打底,並謂今日是啦啦隊造型。提到其身材勁Fit,她表示:「之前拍戲要着泳衣日日跑步,瘦咗十幾磅,依家回復選美嗰陣嘅120磅,條腰23吋,隱約見到兩條線,想練到馬甲線。」

聞上圍縮水勁尷

問到上圍可有縮水?她即顯得尷尬謂:「夠用啦。(邊個話?)我自己。(買過晒啲Bra?)咁幾個月係要換過一批。(上圍Cup數?)唔好focus(呢啲)啦,夠使喇。」問到是否多人追?她笑言:「有啲」問到緋聞男友鄧智偉是否覺得Ok時,她即甜笑說:「ok㗎。(佢覺得夠唔夠使?)佢點會知。(有咩評語?)要讚吓,鼓勵吓。」問到何時公開戀情?她直言:「公開大家係朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!