掃呢頁CODE去手機

2016年8月12日 星期五

【動畫】【落魄港姐】失蹤人口!34歲「翻版朱千雪」做完國泰空姐開茶記 __,千雪,港姐,朱千雪,

每年港姐選完,除了誕生冠亞季軍之外,就係一系列失蹤人口。當中包括被指貌似朱千雪嘅01年港姐亞軍、現年34歲嘅鍾沛枝。朱千雪係2012年港姐季軍,鍾沛枝係01年港姐亞軍,應該係朱千雪貌似鍾沛枝先啱數。台灣《自由時報》有篇報道題為「人前風光人後哀傷那些年沒那麼幸運的港姐」,鍾沛枝榜上有名;另網上有篇文題為「落魄港姐轉當航空公司地勤」、與09年《蘋果》隔牆有耳一篇題為「過氣港姐做空姐」的文章,裡面提到的 ...




其他影片:>>






每年港姐選完,除了誕生冠亞季軍之外,就係一系列失蹤人口。當中包括被指貌似朱千雪嘅01年港姐亞軍、現年34歲嘅鍾沛枝。朱千雪係2012年港姐季軍,鍾沛枝係01年港姐亞軍,應該係朱千雪貌似鍾沛枝先啱數。台灣《自由時報》有篇報道題為「人前風光 人後哀傷 那些年沒那麼幸運的港姐」,鍾沛枝榜上有名;另網上有篇文題為「落魄港姐轉當航空公司地勤」、與09年《蘋果》隔牆有耳一篇題為「過氣港姐做空姐」的文章,裡面提到的「落魄/過氣港姐」,就是鍾沛枝。師奶觀眾應該對鍾沛枝印象深刻好多,因為佢主持過幾年《都市閒情》。04年鍾沛枝主持直播期間,突然暈倒送院,當時無綫資訊文科經理李瑜話:「佢身體一向比較孱弱,應該係女人病。」就係咁先至「成功見報」。鍾沛枝主持《都市閒情》佔咗佢喺TVB一半以前時間。01年港姐三甲,冠軍楊思琦、季軍朱凱婷,星運似乎都好過鍾沛枝。鍾沛枝明明想拍劇,但喺無綫六年,演出過的劇集僅有《金牌冰人》、《天涯俠醫》、《酒店風雲》、《本草藥王》、《飛短留長父子兵》同《天幕下的戀人》,角色都係三四五線,其餘時間就留喺《都市閒情》,或者無綫收費台。「翻版朱千雪」鍾沛枝接受《蘋果》電話訪問時就話:「嗰陣見到楊思琦有得去免費台,都幾羨慕,但大家嘅路唔同,都冇得妒忌。」至於朱凱婷呢?鍾沛枝就話:「嗰時我好細個,好坦白當時好收埋自己,好唔主動……啲性格。嗰時訪問我都會好怕醜,我都唔識同人講嘢。Heidi(朱凱婷)可能比較叻,比較social。」嗰陣收費台剛起步,收視有限,即使鍾沛枝成日爆騷,月入數萬都試過,so what?等足六年,約07年左右,鍾沛枝決定離巢,09年去國泰做地勤,底薪$7,000。「喺TVB,我臨走嗰一年其實都好多節目做,啱啱係收費台開,嗰陣時我都有四五個節目做,最尾嗰年仲爆騷,但自己就想做翡翠台。可惜當時出鏡嘅機會又唔多,做咗又冇乜人知,咁嗰陣諗住又後生,咁不如試下其他嘢啦,嗰時就去咗國泰,係國泰仲拍得多咗廣告。」「依家J2、J5就唔同晒網絡唔同晒。依家大大吓,就諗番轉頭,就覺得有啲可惜。如果重頭再嚟,我應該會做得好啲。」喺國泰做咗年幾空姐,鍾沛枝就辭職,之後做過幾間美容公司公關,又係做咗年幾,覺得係時候轉變吓,辭工回復自由身,幫屋企打理茶餐廳。以失蹤人口嚟講,鍾沛枝算係比較幸運,至少有男友同屋企支持。離開娛圈多年,問鍾沛枝有冇興趣重返幕前?佢好快咁答:「會呀!其實我鍾意做主持㗎!我覺得自己好鍾意講嘢囉。識中、英、國語,兩文三語都OK㗎!」咁社會係現實嘅,問返佢當年喺大台嘅人工,鍾沛枝不諱言:「嗰時我都幾好彩嘅!我哋港姐啲騷係比一般藝人高㗎!」

鍾沛枝係01年港姐亞軍,同屆冠軍係楊思琦,季軍係朱凱婷
身材勻稱 o依家鍾沛枝轉行做國泰地勤
仲幫國泰影過海報 有人話鍾沛枝似朱千雪

鍾意就快D Share啦!