掃呢頁CODE去手機

2016年8月12日 星期五

【港姐+空姐代表靚女?】61歲美魔女趙雅芝做過日航 郭羨妮做國泰 __,趙雅芝,港姐,郭羨妮,

曾幾何時?好多女孩子都會夢想長大後做空姐或者香港小姐,空姐同港姐就好似等同咗靚女嘅象徵。而2001年香港小姐亞軍鍾沛枝就兩樣都做齊,佢當選後,加入大台,拍過劇集,但都係閒角,你唔會記得佢個角色名,最令人印像深刻就係做過3年《都市閒情》嘅主持,最後佢選擇咗離開大台,09年佢去咗國泰做空姐。鍾沛枝就由港姐變空姐,但有啲空姐就放棄天空,走咗去參加港姐,好似年屆61歲嘅凍齡美魔女趙雅芝,佢73年參加香港小 ...




其他影片:>>






曾幾何時?好多女孩子都會夢想長大後做空姐或者香港小姐,空姐同港姐就好似等同咗靚女嘅象徵。而2001年香港小姐亞軍鍾沛枝就兩樣都做齊,佢當選後,加入大台,拍過劇集,但都係閒角,你唔會記得佢個角色名,最令人印像深刻就係做過3年《都市閒情》嘅主持,最後佢選擇咗離開大台,09年佢去咗國泰做空姐。鍾沛枝就由港姐變空姐,但有啲空姐就放棄天空,走咗去參加港姐,好似年屆61歲嘅凍齡美魔女趙雅芝,佢73年參加香港小姐前,就做過兩年空姐,當時佢中學畢業,就去咗考日航做空姐。除咗趙雅芝呢個凍齡美魔女係空姐出身,57歲嘅陳秀珠,1979年參加港姐前,原來係做航空公司地勤o架!仲有,94年港姐冠軍譚小環,預科畢業後就去咗國泰做空姐;99年香港小姐冠軍郭羡妮,佢大學畢業後又係去咗國泰做空姐,2005年港姐亞軍陸詩韻,參選前就喺維珍航空做過4年空姐;2008年港姐亞軍嘅陳倩揚,參選前都係國泰嘅空姐。

趙雅芝、陸詩韻、陳倩揚同鍾沛枝係港姐又係空姐。 趙雅芝選港姐前就做過兩年日航姐。(資料圖片) 唔講唔知,陳秀珠參加過港姐,仲做過地勤添!(資料圖片)
鍾沛枝離開大台後,就去咗國泰做空姐。 鍾沛枝01年參加港姐,奪得亞軍,當年冠軍係楊思琦。 o依家開魚旦檔嘅譚小環,選港姐前都做過空姐。
99年港姐冠軍嘅郭羡妮,大學畢業後就去咗國泰做空姐。 陸詩韻參選前就喺維珍航空做過四年空姐。 剛離開大台嘅陳倩揚,選港姐前都係國泰嘅空姐。

鍾意就快D Share啦!