掃呢頁CODE去手機

2016年8月28日 星期日

【買錯飛入錯座】星爺親認想娶朱茵?其實嗰個係… __,星爺,朱茵,周星馳,

電影圈有個奇怪現象,就係以往同過周星馳合作嘅,姑勿論演員、導演甚至係投資者,今時今日,接受訪問嘅好、抑或忍唔住自爆都好,三句不離周星馳。之前向太陳嵐力數周星馳多宗罪。嚟緊9月中,劉鎮偉套新戲《大話西遊3》,成套戲,除咗莫文蔚繼續有份做,其餘角色,面目全非。俾人話繼續食老本、炒冷飯嘅導演劉鎮偉,新戲上演在即,又要勞煩請星爺出場,首先,係代星爺反擊向太嘅言論,然後再爆獨家消息。劉鎮偉早排接受新浪娛樂訪 ...




其他影片:>>






電影圈有個奇怪現象,就係以往同過周星馳合作嘅,姑勿論演員、導演甚至係投資者,今時今日,接受訪問嘅好、抑或忍唔住自爆都好,三句不離周星馳。之前向太陳嵐力數周星馳多宗罪。嚟緊9月中,劉鎮偉套新戲《大話西遊3》,成套戲,除咗莫文蔚繼續有份做,其餘角色,面目全非。俾人話繼續食老本、炒冷飯嘅導演劉鎮偉,新戲上演在即,又要勞煩請星爺出場,首先,係代星爺反擊向太嘅言論,然後再爆獨家消息。劉鎮偉早排接受新浪娛樂訪問,先批評陳嵐對星爺指控只係道聽塗說,之後就大讚星爺係一個用情至深嘅人:「1990年的一個晚上,他(星爺)坐在我的旁邊,那時拍《賭聖》時,他和我說『我想結婚』。我就覺得,你是開玩笑吧?你這個人會想結婚?你這麼愛自己的一個人,怎麼會結婚?」劉鎮偉又指星爺同嗰個女仔分手後,有一次仲難過到主動搵佢談心,言語間,星爺話自己痛苦到已經無法再愛人。劉鎮偉仲話,幾年之後,星爺就同佢講咗一句說話:「以後有什麼好的角色就給阿茵(朱茵),幫幫她。」新浪記者就話呢個時候,劉鎮偉先意識到自己唔小心講咗「朱茵」個名出嚟,跟住佢又對記者話:「他是一個這樣的男孩子,分手了之後會去維護她。」於是大陸傳媒就紛紛將「星爺結婚對象」同朱茵加上等號,指劉鎮偉爆料話星爺想娶朱茵。不過,劉鎮偉以上所講嘅情節,據本報所知,雖然確有其事,但星爺當年想同佢一生一世嗰個,唔係朱茵,而係莫文蔚,而時間亦係95年莫文蔚同星爺拍《西遊記》之後,至於劉鎮偉喺訪問中亦有提到莫文蔚,佢話:「新戲中,她飾演的白晶晶要說一句對白,講完以後她就崩潰了,我就看出來這段戲是真做的,看完我就知道,她用情很深。」其實……拍套《周星馳傳》,應該仲有號召力,劉大導,諗得過喎!

劉鎮偉新戲《西遊記3》下月中上演,不過演員就唔同晒樣。(微博圖片) 繼續都係《西遊記》。
劉鎮偉日前接受新浪娛樂訪問,大爆星爺想娶朱茵。 20年之後,都仲係周星馳! 劉鎮偉話星爺同朱茵分手後,仲好維護女方。
講到星爺,朱茵曾經講過「唔好提呢個人」。 《西遊記》後,星爺同莫文蔚撻着,據知星爺想娶嘅人,正正係莫文蔚,而非朱茵。 拍《西遊記》時,星爺都有同藍潔瑛傳過緋聞。
劉鎮偉喺《西遊記》都有份同星爺做對手戲。

鍾意就快D Share啦!