掃呢頁CODE去手機

2016年8月28日 星期日

《城寨》大結局 演員齊掩口封嘴唔劇透 __,

之前佢哋都會爆少少畀大家聽,依家就齊齊封口,睇嚟大結局既精彩又神秘!全城熱捧的無綫劇集《城寨英雄》,收視、口碑俱佳,肉緊劇情更成為網上熱話,劇中角色「花曼」、「龍成虎」等一個一個死去,催淚之餘更令觀眾看得欲罷不能!而今晚(周日)就會播出大結局,一眾演員到時會約埋齊齊食飯兼收看大結局!之前外間有不少劇情揣測,不過問到眾演員胡定欣(刁蘭)、陳展鵬(拳佬)、袁偉豪(牙佬)、王君馨(花曼)、劉佩玥(柯德莉 ...




其他影片:>>






之前佢哋都會爆少少畀大家聽,依家就齊齊封口,睇嚟大結局既精彩又神秘!

全城熱捧的無綫劇集《城寨英雄》,收視、口碑俱佳,肉緊劇情更成為網上熱話,劇中角色「花曼」、「龍成虎」等一個一個死去,催淚之餘更令觀眾看得欲罷不能!而今晚(周日)就會播出大結局,一眾演員到時會約埋齊齊食飯兼收看大結局!

之前外間有不少劇情揣測,不過問到眾演員胡定欣(刁蘭)、陳展鵬(拳佬)、袁偉豪(牙佬)、王君馨(花曼)、劉佩玥(柯德莉)及監製文偉鴻大結局劇集時,眾人齊齊掩口「封嘴」,究竟柯德莉會否遭其親生父親「楊竹鑾」(歐瑞偉飾)殺死?拳佬與刁蘭會齊齊死掉抑或大團圓結局?刁蘭會否犧牲自己與楊竹鑾攬住一齊死?而最好打的楊竹鑾的死穴又是甚麼?全都是讓觀眾期待的劇情!不過其實無論如何,網民早已對楊竹鑾恨之入骨,更有人留言:「呢幾日行街見到砵仔糕就扯火!(楊竹鑾於劇中賣砵仔糕)」更有人指想用砵仔糕掟死他,但各位不用太認真,歐瑞偉本身是好人,「楊竹鑾」才是十惡不赦的壞人!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!