網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月13日 星期六

陳庭欣:細路面前收歛咗 陳庭欣蠱惑出「峰」頭 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣話有小朋友喺度唔敢太盡興,所以佢呢招唔覺意咁騷body係得嘅!藝人陳庭欣(Toby)、孫慧雪、黃智雯等齊集酒店泳池宣傳無綫新劇《超能老豆》,期間全體演員落水玩遊戲,雖然女士們均收起性感,於泳衣外加上宣傳Tee,但三女於烏身時也稍露事業線。當中又露膊又露線的Toby可謂最「突出」,問到是否借此騷本錢?她謂:「呢啲只係我水上活動嘅能力,身經百戰,不過今日有小朋友唔敢盡興,冇推男仔落水。」張名雅結 ...


陳庭欣話有小朋友喺度唔敢太盡興,所以佢呢招唔覺意咁騷body係得嘅!

藝人陳庭欣(Toby)、孫慧雪、黃智雯等齊集酒店泳池宣傳無綫新劇《超能老豆》,期間全體演員落水玩遊戲,雖然女士們均收起性感,於泳衣外加上宣傳Tee,但三女於烏身時也稍露事業線。當中又露膊又露線的Toby可謂最「突出」,問到是否借此騷本錢?她謂:「呢啲只係我水上活動嘅能力,身經百戰,不過今日有小朋友唔敢盡興,冇推男仔落水。」

張名雅結婚仲有嘢爆?

對於前港姐張名雅將於下月9日結婚,姊妹團之一的Toby透露日前姊妹兄弟團已率先開會,更指新郎哥的9個兄弟中不乏專業人士,隨即被取笑她的緋聞大狀男友Warren亦是專業人士,她謂:「唔係,咁每個行業都係專業人士(係咪攜眷出席?)唔會,淨係請我一個。(張名雅有冇嬲你爆佢結婚?)冇,佢仲話我講完佢即刻要講出嚟,我叫佢睇番片,我冇講係邊個,係傳媒好醒估到。(你同唐貝詩一個爆結婚,一個爆婚期!)咁你哋去問何傲兒,可能佢有第二啲嘢爆。」

問到張名雅是否懷孕?Toby表示沒有問對方,但認為對方還很纖瘦,應該不似佗B。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!