網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月13日 星期六

華欣連環爆炸 李璧琦無懼繼續曼谷行程 __,李璧琦,

李璧琦今次冇事,認真好彩!泰國全國各地發生多宗炸彈爆炸事件,當中包括港人熱門度假勝地華欣,爆炸事件造成多人死傷。而藝人李璧琦昨日剛巧正於華欣度過生日,《東網》記者第一時間致電她,她即報平安,並直言所入住的酒店離爆炸現場廿五分鐘車程,幸好她昨晚沒有外出,所以透過朋友的短訊才知道事情。李璧琦謂:「知道一刻都有啲愕然,今日(8月12日)係泰國皇后嘅壽辰,有一連四日嘅公眾假期,所以都有好多人喺華欣度假,而 ...


李璧琦今次冇事,認真好彩!

泰國全國各地發生多宗炸彈爆炸事件,當中包括港人熱門度假勝地華欣,爆炸事件造成多人死傷。而藝人李璧琦昨日剛巧正於華欣度過生日,《東網》記者第一時間致電她,她即報平安,並直言所入住的酒店離爆炸現場廿五分鐘車程,幸好她昨晚沒有外出,所以透過朋友的短訊才知道事情。

李璧琦謂:「知道一刻都有啲愕然,今日(8月12日)係泰國皇后嘅壽辰,有一連四日嘅公眾假期,所以都有好多人喺華欣度假,而我今日都會離開華欣,去曼谷繼續行程。今朝酒店經理特登同我哋傾爆炸事件同埋幫我作出下午離開華欣嘅安排,會繞路避開曾經發生爆炸嘅地點。我都好放心,同埋今日係泰國皇后生日,曼谷方面都會加強保安,所以,都唔會太擔心。」李璧琦指自己還未決定甚麼時候離開泰國,亦不會因為爆炸事件而提早結束行程。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!