掃呢頁CODE去手機

2016年8月19日 星期五

苟芸慧同陸漢洋拍拖?香香:多秘密要守 __,漢洋,岑麗香,香香,苟芸慧,

岑麗香講到苟芸慧(圓圖)緋聞,佢話「好多秘密要守」,咁即係…?藝人岑麗香(香香公主)出席啤酒活動時,大騷女神飲酒方法!見她先用手指沾上啤酒泡沫,再吸吮手指,狀甚享受!不過原來香香很易醉酒,她表示飲一杯就會醉:「(我)唔飲得,要就住飲。(怕唔怕危險?)自己知,一杯就夠,之後就會(開始)講自己感受、講秘密、講身家,(所以)飲得好少,慶功relax就ok,要有信得過嘅人,(會)叫屋企人送我返屋企,不過( ...


岑麗香講到苟芸慧(圓圖)緋聞,佢話「好多秘密要守」,咁即係…?

藝人岑麗香(香香公主)出席啤酒活動時,大騷女神飲酒方法!見她先用手指沾上啤酒泡沫,再吸吮手指,狀甚享受!不過原來香香很易醉酒,她表示飲一杯就會醉:「(我)唔飲得,要就住飲。(怕唔怕危險?)自己知,一杯就夠,之後就會(開始)講自己感受、講秘密、講身家,(所以)飲得好少,慶功relax就ok,要有信得過嘅人,(會)叫屋企人送我返屋企,不過(我)未試過醉。」問到如果男友強強在場會否飲多點及食燭光晚餐,她表示不想提男友,因為對方是圈外人。問到會否要另一半頂酒?她表示:「女仔都要飲得少少,有喺屋企練飲酒拍戲扮醉。」她又借機宣傳叫大家留意劇集《為食神探》,因為她扮演啤酒妹。

戥苟芸慧開心

提到有傳好友苟芸慧與陸漢洋(前名陸恭和)傳緋聞,更驚爆變小三,對此香香表示:「confirm定未confirm?好多秘密要守。(恭喜佢?)最緊要開心,如果佢有拖拍都戥佢開心。唔知佢有冇拍拖。(佢開心咗?)問佢,佢不嬲都開心。(好耐冇見?)上個月有見。」問到男方是否真的有女朋友,她表示不清楚。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!