網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月10日 星期三

洪金寶捉住精靈 等高麗虹睇戲 __,精靈,洪金寶,

洪金寶捉住精靈等高麗虹睇戲13,388views│2016年08月09日近排個個都忙住pokemongo,呢個game有幾吸引呢?你睇,連阿爺級嘅大哥大洪金寶,等睇戲都玩埋一份,就知佢嘅吸引力有幾大啦!呢個大叔個肚腩大到呢,硬係有啲熟口面...啊..原來係近排有戲上嘅大哥大洪金寶。你睇佢唔係左望右望,就係聽message,十居其九約咗人啦!原來約咗老婆高麗虹,同行嘅仲有個女姓朋友添!佢哋兩個一坐底 ...






  • 其他影片:>>






  • 洪金寶捉住精靈 等高麗虹睇戲
  • 13,388 views│2016年08月09日
  • 近排個個都忙住pokemon go,呢個game有幾吸引呢?你睇, 連阿爺級嘅大哥大洪金寶,等睇戲都玩埋一份,就知佢嘅吸引力有幾大

    呢個大叔個肚腩大到呢,硬係有啲熟口面...啊..原來係近排有戲上嘅大哥大洪金寶。你睇佢唔係左望右望,就係聽message,十居其九約咗人啦!

    原來約咗老婆高麗虹,同行嘅仲有個女姓朋友添!佢哋兩個一坐底,大哥大自動波走去買飛睇戲,最後就㨂咗有份同自己套戲打對台嘅《寒戰II》嚟睇 !

    襯未入場,高麗虹陪大哥大走去買乳酪嘆,嘩嘩嘩⋯⋯個疊金牛厚到,oops!話口未,成疊跌咗,財不可以露眼呀,大哥大!

    你睇佢嗒得幾滋味⋯⋯嘆埋杯雪糕,坐多陣,就夠鐘入場睇10點3, 時間啱啱好!

    鍾意就快D Share啦!